• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Groene CC met witte bumpers,

Bij Esso tankstation langs de snelweg (A59) bij Bergne op Zoom

En heel wat Manta's op het zeeland weekend ;)

Die heb ik ook gezien bij het Esso tankstation!

En ik dacht alleen te zijn...

Ik was met een witte "B", onderweg naar Mantaray

afgelopen zaterdag tijdens toerrit van de omcn kwam er een 400(volgens mij een echte) vanaf stormvloedkeering en ging richting veere,kende de auto niet,5gaats onderstel en verder geen stickers alleen 400 op de voorbumper,maar ook polyester deurramen enz,uitlaat rechts

zag er fantastisch uit,weet niet met wie ik op dat moment bij de stoplichten stond maar die zullen hem ook vast gezien

Vanmiddag richting Breda ergens een Rothmans brede uitvoering, zo te zien had ie de moezelrit gereden. Hij reed achter een rode kadett E station met ook zon moezelrit bordje! :thumbup

origineel gepost door eddepet007

gistren in noordwijk een zwarte a manta vlakbij een beelden tuin

met 2 oranje strepen? dan was het leentje:jerry:jerry:jerry

Wij vragen uw aandacht voor het volgende:

Op dinsdag 24 juni j.l. werd op het Emmaplein te Maastricht een Oker-gele Opel Manta type A met kenteken gespot. Deze draaide op de rotonde rechtsaf de Statensingel op. Helaas hebben wij geen foto's van dit voertuig kunnen maken. Het kenteken begon met de cijfercombinatie 84-83-??

De auto had een fietsdrager met daarop een aantal fietsen gemonteerd op de trekhaak.

Is dit iemand van hier? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

origineel gepost door manta19sr

dat moet die van falco zijn denk ik,handgeschilderd,zie je van een afstand niet,fotos is manta weekend topic onder mantaclub

Kan, ik kon het net niet zien, het kenteken begon met 25.

origineel gepost door eddepet007

met 2 oranje strepen? dan was het leentje

ja zaten geloof ik wel strepen op de kap

ja dat kan wel kloppen, manta stond bij mn werk, en dat is 100meter verwijderd van tuincentrum van beelen die beeldenshit verkoopt ;)

oke leuk om te weten dat het ook iemand van hier was ,

was effe naar lisse gesweest onderdelen halen meteen maar dagje strand van gemaakt vond wel gaaf dat ik die daar zo spotte

ypes hisoric shakedown 2008

deze evolution in topstaat!

afbeelding71.jpg

afbeelding72.jpg

Originally posted by cruez

ypes hisoric shakedown 2008

deze evolution in topstaat!

afbeelding71.jpg

afbeelding72.jpg

zo mooi moet mijn evo ook weer eens worden enkel ander kleurtje

hoewel ik deze ook erg mooi vind :wub

Mooie gele a-manta met zwarte kap met aanhanger met motorblok erachter tussen Venray en Venlo.

Heb m ingehaald met n matzwarte "auto"

Terug
Naar boven