• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

jah klopt haha. maar er komt een manztel spoiler op. ik heb bijna de hele mantzel elegance kit kompleet. morgen nog wat onderdelen ophalen in belgie. en dan gaat hij in de restauratie.

ow heb jij dat setje je gekocht had er ook op gereageerd,net setje zo te zien

zal hem goed staan rijden er dus straks 3 in de omg met elegance zijskirts

ow heb jij dat setje je gekocht had er ook op gereageerd,net setje zo te zien

zal hem goed staan rijden er dus straks 3 in de omg met elegance zijskirts

heb je toevallig nog fotos van een mantzel elegance kit als ie kompleet is. kan nergens goede fotos vinden. heb er ook nog geen een in real life gezien...

zondagmiddag op de afsluitdijk kwam een a-manta mij voorbij gereden, ik reed met mijn blauwe manta met rolkooi in de aanhanger die erachter hing...

daarstraks (rond de namiddag) grijze manta b gsi achtermij in beek ik ging richting jamrozik de andere reed langs me af richting mekado,claxon was kapot van mij dus ik gaf grootlicht seintje alleen helaas kenteken niet gezien ook van hier??:D mooi manta btw echt strak wat ik in de vluggigheid kon zien

een goude A op de A59 richting Zierikzee omstreeks 16:00

Had een aanhangwagentje en aan de bestuurderskant voor de achterscherm was lak nodig:P

Afgelopen zondag gespot in maarheeze blauwe manta b i240 met kuipstoelen

Ik ree nog een stukje achter je in maarheeze maaer moest afdraaie:P

Iemand van hier toevallig?

origineel gepost door JOZO

een goude A op de A59 richting Zierikzee omstreeks 16:00

Had een aanhangwagentje en aan de bestuurderskant voor de achterscherm was lak nodig:P

is auto van iemand die niet hier op het forum zit persoon heeft de auto denk nu 2 a 3 maandjes,komt uit sirjansland,wat deed je daar?kon je wel ff om de koffie komen is 10 minuten rijden vanaf daar

zaterdag avond omgeving zundert

tijden de exotic green rally

een zilveren I200 met 5 gaats wielen kenteken KP-..-..

zag er zeer goed uit :thumbup:thumbup

iemand van hier ??

origineel gepost door mantalica

Mooi, weet je ook van wie deze evolution is ? garage ?:wub

euhm als ik me niet vergis heb die manta es toevallig zien staan in een showroom toen ik naar de rally van moorslede ging kdenk op de baan van dadizele naar moorslede kerk op de rechterkant heb er nog fotos van staan op de gsm maar die zijn niet mooier als de uwe kdenk dat die manta eigenaar moet zijn van die garageuitbater

Greets,

Alex

Terug
Naar boven