• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag in oirschot een zilver metallic A met GT/E stripping...

Trouwens vandaag langs jullie gereden Rick, de molen stond er, geen manta:cry haha

origineel gepost door JOZO

Trouwens vandaag langs jullie gereden Rick, de molen stond er, geen manta:cry haha

ik heb hem ook al even niet zien staan...ik hoorde van jan v dat hij nog altijd goed liep ;)

origineel gepost door Ghanz

gele manta b1 CC op de A12 thv scheveningen, rond een uurt of 1, gister middag

Jeetje Ghanz zover uit de buurt????

Gespot in Groesbeek vorige week... een blauwe Manta B met chromen velgen.

Kon het niet zo goed zien aangezien ik aan de andere kant vd rotonde reed...

Bestuurder kwam uit de richting vd Hoge Horst en ging de Kloosterstraat op richting centrum.

Gespot afgelopen donderdag in Mook/Molenhoek... een l.blauwe Manta A... ik knipperde even emt het licht omdat ze een flitser aan t opbouwen waren bij de spoorbrug, schuin tegenover de Texaco

Ook hiervan helaas geen foto's

origineel gepost door bramm

origineel gepost door JOZO

ik heb hem ook al even niet zien staan...ik hoorde van jan v dat hij nog altijd goed liep ;)

de doet ie zekers ja en verrekes bloaze!

marre kben verhuist dus nie mir nff de brandweer, moet je ff zoeke 8ter de mole en dan ff an komme vur n bekske koffie of zo...

marre waar woonde gei JOZO??:hmmz

Bij de Radstake snachts 3 uur :P na lekker gefeest.

Een A Manta blauwe :D

Foto's zijn helaas niet scherp.

gm1.jpg

gm2.jpg

gm3.jpg

gm4.jpg

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Bij de Radstake snachts 3 uur :P na lekker gefeest.

Een A Manta blauwe :D

Foto's zijn helaas niet scherp.

dat is de manta ven een vriendin van me, we zaten in aalten op de camping, en de vrouwen gingen even stappen bij de stake ;)

ze woont zelf overigens bij lichtenvoorde in de buurt.

ik heb trouwens nog nooit een ouwe opel gespot bij de radstake, behalve dan die van mn maten :(

die blauwe A heb ik ook die avond zien staan bij de radstake ;) heb dr geleuf ik ook nog wat foto's van gemaakt zal zo ens ff kieken

Maandag Avond rond de klok van 7 een erg nette blauwe B, in venray (Plataan)..

zag alleen de achterkant, maar verwacht dat het weer diegene was uit Venlo die ik al eens eerder gespot heb king:

enne, owja :angel

Dinsdag Avond Mantamafkees gespot in z'n achtertuin :P

nog bedankt voor de onderlip ;)

origineel gepost door Emiel-Manta

Maandag Avond rond de klok van 7 een erg nette blauwe B, in venray (Plataan)..

zag alleen de achterkant, maar verwacht dat het weer diegene was uit Venlo die ik al eens eerder gespot heb king:

enne, owja :angel

Dinsdag Avond Mantamafkees gespot in z'n achtertuin :P

nog bedankt voor de onderlip ;)

ja dat kan heel goed kloppen me broertje heeft die ene die jij eerder op de a73 had gespot laatst gekocht.(blauwe b gsi ex van @MantaGsi (peter)).

ik zie ook dat je de lip van robje hebt overgenomen.. die komt mij ook bekent voor;)

haha ik had idd al vernomen dat 'ie van jou af kwam!

erg vet dat deze manta dus nu ook hier dicht bij huis rond loopt.. heeeel mooi ding om te zien! :D

origineel gepost door MantaTeamTwello

ja dat kan heel goed kloppen me broertje heeft die ene die jij eerder op de a73 had gespot laatst gekocht.(blauwe b gsi ex van @MantaGsi (peter)).

en ja hoor, kwam hem vandaag weer tegen :thumbup

erg mooie auto om te zien king:

Terug
Naar boven