• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

zojuist vanaf de achtste barrier tot een heel eindje in best: Gele A (gte?) ik denk dat het diegene is die altijd langs de boschdijk staat

owja en op de franse baan, een grijze b1 cc

zo net een rode b1 stond hier in het dorp, kwam er voorbij gejaagd met de brommer:angel dus zag hem maar in een flits, de manta stond iig op ats classics

Die Senator denk ik wel te weten wie dat is

origineel gepost door Ari

Vandaag op A50 groene b1 nam afslag putten **-PL-** zeker niet in concours staat maar reed wel!!!

Ook nog een Senator zwart dacht ik met HOLLAND op motorkap van sleurhut aan het trekken.

in eindhoven afgelopen zondag een blauwe b1 met oldtimerplaten.

we zwaaiden nog naar elkaar :P

kwam wsl terug van sevenum, want daar meende ik de manta ook al gezien te hebben.

Zojuist vlakbij Alkmaar (kruising N9 / Bergen), grijse B-manta CC met veel verstalers. Ik stond daar te wachten voor het stoplicht in mijn mercedes 190E, je keek mij aan (rij ik een kamper bak ofzo ;)

Vanmiddag tussen half 2 en 2 uur een rode a manta gespot in Harderwijk... op de weg richting a28... jullie kwamen vanaf harderwijk..

origineel gepost door eddepet007

vanmorgen in hellen door rood met witte

iemand van hier ?

rood/wit schuin afgespoten???

staat ook veel in vroomshoop...

Zag zondag deze op het industrieterrein in Heino

SP_A0775.jpg

mantaheino.jpg

Terug
Naar boven