• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

veel manta's in de buurt dan, die bruine a heb ik denk wel es zien staan in de buurt van de ford in oirschot, waar kwam die gsi vandaan?

origineel gepost door manta19sr

kwam de a manta nu tegen vanaf rotonde richting best naar de kerk dus midden in oude gedeelte van oirschot.

kwam je hem tegen in het dorp?(op de kinderkoppen weg) dan reed 1 van jullie fout, want dat is 1richting!!:o

24 okt tober 11:50 a58 bij tilburg richting eindhoven een witte manta gsi volgens mij een vrouwtje die reed,

Met een NH kenteken, antraciet grijze velgjes en sleurhut haakie?

Vrouwtje met bruinachtig haar???

Zoja, dan ken ik 'dat' wel

origineel gepost door mantarick

kwam de a manta nu tegen vanaf rotonde richting best naar de kerk dus midden in oude gedeelte van oirschot.

kwam je hem tegen in het dorp?(op de kinderkoppen weg) dan reed 1 van jullie fout, want dat is 1richting!!:o

Dat leek mij ook al ja, of hij is voor de oude super de boer(?) al links gegaan, richting kanaal...

fotos0075wq6.jpg

gister in arnhem gespot king:

iemand van hier?

vandaag in venray bij Opel nedam;

B Manta van Danny & 400 Imi Martijn (Mantateamtwello)

minimeeting gehad dus :afro

en gelijk wintercheck laten doen. al kwamen we er allebei op 2 kleine puntjes niet door :D

origineel gepost door Emiel-Manta

en gelijk wintercheck laten doen. al kwamen we er allebei op 2 kleine puntjes niet door :D

ja idd was wel ff lol

een V snaar tjonge jonge:hmmz hahahaha

origineel gepost door Opelkees

origineel gepost door Nick-GSI

origineel gepost door Nick-GSI

vandaag 22-10-2008 op de spiekweg in zeewolde een blauwe B manta met dubbel ronde koplampen. Hij reed richting zeewolde en ik richting nijkerk in een zwarte Astra GSI. Iemand van hier?

Net weer diezelfde manta gespot bij zwembad: Het Baken in Zeewolde, eenzaam en alleen op de parkeerplaats daar

weer gespot in de buurt bij t centrum ik was met vectra b

nou ik weet wie t is!king: hij was bij ons op de testdag even met hem gebabbeld was erg leuk:thumbup

origineel gepost door MantaTeamTwello

origineel gepost door Emiel-Manta

ja idd was wel ff lol

een V snaar tjonge jonge:hmmz hahahaha

haha, ging inderdaad lekker nergens over :P

Vandaag maar liefst 3 manta's gespot

nr 1 was van kootwijkerbroek naar barneveld op de wesselseweg dat was een paarse met een schuine streep zilver.

nr 2 was op de weg naar wageningen bij de rotonde (universiteits Forum gebouw)

En nr 3 staat in de krant van wageningen en die staat in de advertentie van Broekhuis opel dealer wageningen.

en de eigenlijke nummer 1 was dinsdag bij mn ouders op de oprit een witte gsi

Mvg Patrick

Vandaag een Rode A manta midden in Boekel,

een metallic rood/paars-achtige B2 op rennerskwartier Maiscross boekel (lak hier en daar verschillend) net leder recaro interieur etc.. mooi om te zien!

en een groene B2 3.0, ook opt rennerskwartier :)

Terug
Naar boven