• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door Duurt

origineel gepost door brobbel1

heb duurt vandaag gespot

vanochtend en vanavond.

hoe is het met het schilder werk :)

Ben naar de onderdelenbeurs geweest, daarna naar Bathmen gereden en bij een eigenaar geweest die mijn TE in 1981 gahad heeft.

Daarna nog even bij een andere TE-eigenaar langsgereden.

We gingen is de regen weg en kwamen in de regen weer.

Heb de TE vanmiddag voor het eerst dit jaar gewassen maar de wax zat er nog goed op.

Het buiten schilderen is nu klaar, binnen moet nog wel even wat worden gedaan, anders mag je zaterdag ook wel even op de open dag komen kijken,kun je ook gelijk de werkplaats zien.

Ben jij dan in de gele manta voorbij gekomen?

ja rij nu elke dag daar langs met mijn manta naar leek.

heb nog effe op de claxon gedrukt

hoi brobbel ik zie je mante bijna elkdag (doordeweeks) staan woon zelf in leek en duurt waarom spot ik jou nooit aangezien brobbel jou wel spot en ik niet terwijl ik hier heel veel rij :hmmz

origineel gepost door baby_manta

hoi brobbel ik zie je mante bijna elkdag (doordeweeks) staan woon zelf in leek en duurt waarom spot ik jou nooit aangezien brobbel jou wel spot en ik niet terwijl ik hier heel veel rij :hmmz

De TE staat bijna altijd in de stalling, maar vandaag nog even buiten te drogen.

Volgende week zondag staat hij op de clubstand op de Duitse autosportdag in Assen en doe dan ook met de sprint mee.

origineel gepost door brobbel1

vanochtend was hij aardig nat.

had gevroren.

ik had er ook last zo wel binnen als buiten

Kan jou kachel het dan wel warm krijgen?

Blauwe Manta A gespot in Apeldoorn op de deventerstraat, rond kwart voor 8. We zwaaide nog even :P Vond het een heeele nette auto !

Fototje,

DSC00852.jpg

origineel gepost door GlennGSI

Blauwe Manta A gespot in Apeldoorn op de deventerstraat, rond kwart voor 8. We zwaaide nog even :P Vond het een heeele nette auto !

Fototje,

DSC00852.jpg

glenn klopt is een hele nette

eigenaar komt uit de maten en heeft de auto pas

zag ik jou vorige week niet bij de eglantier

origineel gepost door Duurt

Vandaag omstreeks 18.00 uur een gele manta-a gezien op de rotonde in Zevenhuizen:angel

lol dat was vast ikke :jerry

origineel gepost door Tiedo

vanmiddag de TE2800 van @ kermitkiller gespot in de Valom. blijft toch een mooie auto:wub

Popke was hier zaterdag op de open dag nog even met de TE.

origineel gepost door Black Magic

origineel gepost door GlennGSI

Fototje,

DSC00852.jpg

glenn klopt is een hele nette

eigenaar komt uit de maten en heeft de auto pas

zag ik jou vorige week niet bij de eglantier

Ah okej :P volgens mij is ie ook redelijk rap ofniet ? Hoe ik dat zo meemaakte :jerry

Eehm bij de eglantier.. zou zo kunnen :P woon daar vlakbij ( bij Appie in de buurt ) Zag ik jou ook dan ??

glenn die blauwe is gewoon een originele 1600

vorige week toen ik jou tegenkwam reed ik met de zwarte a manta ik knipperde en jij stak de hand op

je reed net iets vorrbij de stopichten bij de shellpomp in de richting van de eglantier

Nee de Kia Carens van de baas valt lekker op :sleeping

origineel gepost door TonSR

ik rij bijna half nederland rond,en mij zien ze nooit,ja zoon omi valt niet op he

:P:P

vgrtonsr.

Terug
Naar boven