• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door lizard

origineel gepost door tcat

Wederom vanochtend Lizard gespot..

Op de dijk in Capelle.

Rond 7.15.

Nog effe naar je gezwaaid, maar je zat me aan te kijken van "Mot ik jou kenne dan?!"

(was dit keer in cognito, op de motor)

Zo spot je nooit iemand, en zo dezelfde in een week 2x :D

Aha dat verklaart een hoop, ik kon niet voor me halen wie er op zo'n motor reed. Maar nu is het me duidelijk.

:cool:

Leuke motor trouwens.

En het was wederom weer vroeg, dan probeer ik op de automatische piloot op de juiste plaats te komen.

je bent nu al een stuk vaker gespot dan ik;)

vandaag tussen Lottum & Horst (100 meter na Hendrix garage) bij iemand in de tuin..

een op het eerste gezicht erg nette manta A,

grijs van kleur, verlaagd..

stond te koop!

vandaag in nijverdal een rode B manta gsi met witte velgen, van die cup dingen

ik stond met de manta op een parkeerplek:thumbup

gespot in haacht(belgië)

manta.jpg

Om 18.20 een matzwarte a manta op de leenderweg vlakbij de AH ri de rondweg... we keken mekaar ff aan! in het kenteken zat iets van -BX-

origineel gepost door mantaandy

origineel gepost door noc

gespot in haacht(belgië)

manta.jpg

tis een oldienummerplaat alee ja de eigenaar toch zo te zien

idd :D:D:D

origineel gepost door Big Sexy

vanmiddag rond kwart voor 5, oranje a manta op de a73 van nijmegen naar venray, kenteken 37-79-**

verlaagd en 13" erop (smoor, ats of verlaste sterren?)

Heb ik laatst ook al eens gespot in omgeving Boxmeer.. (afslag a73)

leek van een afstandje een erg nette auto!

Vandaag in Hemrik een orginele grijze GTE zwitserse import bij E de B leek er aardig uit te zien maar of die echt zo best is weet ik niet.

Manta gespot langs de A59 bij industrieterrein aan de snelwegkant van LEEBO. Witte i200?... Er staat ook vaak een kadett c sedan met zwarte motorkap.

origineel gepost door JeRoN

Manta gespot langs de A59 bij industrieterrein aan de snelwegkant van LEEBO. Witte i200?... Er staat ook vaak een kadett c sedan met zwarte motorkap.

Nog nooit gezien daar, terwijl ik er dikwijls langs kom. Dat is Industrieterrein 't Hoog

eergisteren in emmeloord een blauwe b gsi gespot en gisteren ook een blauwe b manta bij de esso pomp in zwolle (vlak bij fc zwolle stadion)

Terug
Naar boven