• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vorige week zaterdagavond/zondagmorgen ;) hebben een aantal kameraden van mij een gouden B gsi gespot bij discotheek de Radstake.. ze dachten eerst dat ik het was maar nee, een kameraad van me heeft een foto genomen zal hem van de week ff posten iemand van hier?

Vanmiddag op de A12 thv Maarsbergen een gsi met kenteken jt---

Passagier zat met z'n elleboogie uit het raam. :thumbup

Uitlaat zat een mooi geluid in! :wub

origineel gepost door mantamafkees01

Dat was voor de veerschotel er de brui aan gaf. Maar dat is gelukkig weer gefixed. Er werd wel getoeterd. Was jij dat dan?

Vandaag op internet, op een nieuwssite waar ik wel eens kijk:

925manta.jpg

Een bericht over de ondergang met GM, maar het plaatje is toch grappig :P

origineel gepost door Lady Manta

origineel gepost door mantamafkees01

Dat was voor de veerschotel er de brui aan gaf. Maar dat is gelukkig weer gefixed. Er werd wel getoeterd. Was jij dat dan?

Wij reden iets voor Maarsbergen toen jullie ons inhaalden. Wij zaten in een vrachtwsagen, en als ik een mooie Manta zie laat ik het ook even weten! :thumbup

vanmiddag een witte b gsi nabij mansier tuinmachines in Dedemsvaart,

dacht er wel een blond manneke achter het stuur te zien, maar kon niet goed zien wie,

zat zelf hoog op dak :D

mantallica??

Gisteren op de henegouwenlaan een bruine a manta met meerdere kleuren bruin:sleeping en een blauwe op de Schootsestraat

Gespot door mn moeder. Gisteren in emmerich ( of hoe je dat ook schrijft ) Op een oldtimer treffen. Een dik uitgebouwde Manta kleur blauwachtig. Kenteken eindigde dacht ze op 77. Dussss, kent iemad deze of heeft iemand foto's? Kben wel benieuwd.

Bij het stion in Breda op een pakeerplaats een goude B manta met linksachter wat werk aan de spatborden.

Kentenken np-63-bt

origineel gepost door Ghanz

vanmiddag een witte b gsi nabij mansier tuinmachines in Dedemsvaart,

dacht er wel een blond manneke achter het stuur te zien, maar kon niet goed zien wie,

zat zelf hoog op dak :D

mantallica??

ikke nie is geweest, die rijd al jaren rond in dedemsvaart die woond vlak bij die jehova tent...

wel gister een andere manta gespot in dedemsvaart met big antennos :jerry

P1090641.jpg

Terug
Naar boven