• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door cruez

vandaag op rally wervik,

2400 replica's

en een grijze gsi met witte achterbumper

zow,dat zijn veel manta's bij elkaar.:P:P:D:jerry

gister avond bij het fitness centrum / Alcatrazz festival in horst een originele rode B gezien.

zag er van een afstandje wel goed uit ;) !

origineel gepost door carlover

vandaag op rally wervik,

2400 replica's

twee 400 replica's, dat lijkt er beter op :jerry

origineel gepost door mantallica

origineel gepost door Ghanz

vanmiddag een witte b gsi nabij mansier tuinmachines in Dedemsvaart,

dacht er wel een blond manneke achter het stuur te zien, maar kon niet goed zien wie,

zat zelf hoog op dak :D

mantallica??

ikke nie is geweest, die rijd al jaren rond in dedemsvaart die woond vlak bij die jehova tent...

wel gister een andere manta gespot in dedemsvaart met big antennos :jerry

P1090641.jpg

heb jij toestemming om mijn prachtige bolide vast te leggen op de gevoelige plaat, en vervolgens te publiceren????

ene die witte, ja bie de jehova achteruut doar..ai now.

Gisterennacht bij discotheek de Radstake een blauwe A manta, met ats wielen (heb nog foto's gemaakt zal ze binnekort even op de pc zetten) ding zag er nog netjes uit..

En vanmorgen op het oldtimertreffen in Sinderen, een manta i200 king: ik reed net met mijn Manta het terrein af, werd nog aangesproken met '' He Manta collega'' was dit iemand van hier?

groeten

origineel gepost door carlover

vandaag op rally wervik,

2400 replica's

twee 400 replica's, dat lijkt er beter op :jerry

ja,sorry,kon het even niet laten.

:D;)

heb jij toestemming om mijn prachtige bolide vast te leggen op de gevoelige plaat, en vervolgens te publiceren????

ene die witte, ja bie de jehova achteruut doar..ai now. [/quote]

dat noemen ze persvrijheid :D zag je vanmiddag nog langsrijden over Drogtercity zat een mooi geluidje in :thumbup andere knalpieppe???

origineel gepost door manta dre

Kees ik denk dat het mijn nieuwe aanwinst was

ik heb hem zaterdag opgehaald in haaksbergen

groeten dre

Foto0054.jpg

is dat die ene die zo lang op Marktplaats enzo te koop stond? Ziet er toch netjes uit

origineel gepost door Basgsi

Vandaag rond 3 uur van zevenaar naar duiven reed er een baby blauwe A manta in perfecte staat (tenminste zo zag het eruit in een flits) al het chrome perfect, zat een oudere man in. Deze had ik nog nooit hier in de buurt gezien en zag er toppie uit... weet iemand van wie deze is en of ie uit de buurt komt ik ben wel nieuwsgierig ik denk niet dat deze kleur veel bestaat ik heb em in het baby blauw in de garage staan

origineel gepost door babyblue

Vandaag rond 3 uur van zevenaar naar duiven reed er een baby blauwe A manta in perfecte staat (tenminste zo zag het eruit in een flits) al het chrome perfect, zat een oudere man in. Deze had ik nog nooit hier in de buurt gezien en zag er toppie uit... weet iemand van wie deze is en of ie uit de buurt komt ik ben wel nieuwsgierig ik denk niet dat deze kleur veel bestaat ik heb em in het baby blauw in de garage staan

Deze misschien, ik heb deze foto genomen bij 25 jaar OMCN in sevenum. Daar rijd een oudere man in en verkoopt onderdelen.

P1030878-1.jpg

origineel gepost door mantallica

origineel gepost door babyblue

Deze misschien, ik heb deze foto genomen bij 25 jaar OMCN in sevenum. Daar rijd een oudere man in en verkoopt onderdelen.

P1030878-1.jpg

Ik zou het niet te hard zeggen want volgens mij is dat de voorzitter van de Mantaclub :jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven