• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door roekenest

origineel gepost door babyblue

origineel gepost door roekenest

nee zat weinig kleur op ......

meer eentje in aanbouw ...veel blank metaal en plamuur oh oke nou mijn oude heb ik wel aan iemand verkocht daar in die buurt helemaal verlaagd ik weet niet wat hij er allemaal mee wou maar moest veel aan gelast worden mischien is het hem had ik em gehouden was ik de enigste in de 30-TG reeks:P 12-30-tg en 33-30-tg:(

hebben ze die maandag avond opgehaald dan ?

zaten ook vierkante koplampen in ..tenminste moesten erin van die kleine ... nee dan ist em niet nee is paar manden terug verkocht opzich wel spijt van maar heb al 1 project dus 2 is te veel voor mij was wel mooi geweest die kentekens maarja mischien koop ik hem nog terug als hij hem heeft gerestaureerd

origineel gepost door mantarobin

Gisteren een grijze B gsi, in eibergen..

Was een jonge kearl!

:o Ik d8 dat ik de enige Manta rijder was in Eibergen :P

:jerry:jerry:jerry

:hmmz Ben natuurlijk ook nog jong en mijne is parelmoer grijs met blauwe tintje :angel

haha, ja ik reed zelf ook in mijn Manta (gouden B gsi) ik stond daar even te bellen bij zo'n school helemaal vooraan in eibergen.. kwam deze Manta ineens uit een zijweg maar hij was toch echt helemaal grijs en niet echt parelmoer zoals de jouwe :o

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

origineel gepost door mantarobin

Gisteren een grijze B gsi, in eibergen..

Was een jonge kearl!

:o Ik d8 dat ik de enige Manta rijder was in Eibergen :P

:jerry:jerry:jerry

:hmmz Ben natuurlijk ook nog jong en mijne is parelmoer grijs met blauwe tintje :angel

die manta staat op het industrie terrein.

achter een hek naast een bedrijf (weet zo gauw de naam niet)

Gisteren 4 juli een witte B Manta gespot met drie delige achterspoiler op de A28 bij Amersfoort/Leusden rond de klok van half twee. Komende vanuit de richting Utrecht en reed richting Zwolle.

IMG_6914.jpg

hadden jullie nog tegoed :D

dat is zekers een mooie

die komt toch uit nordhorn als ik het goed ghanz

heb hem voor jaren geleden als eens gezien en is een hele mooie vind ik

origineel gepost door Stender

Is dat een echte of een R? Vind het wel zonde:o

een originele gt heeft zijn gaskabel op het kleppendeksel bevestigd zitten ent als deze.en de lmm/aanzuigbuis is anders dan een normale 2.0E oftewel het blok is zo ie zo van een gte althans lmm aanzuigbuis,kleppendeksel.

origineel gepost door mantamafkees01

Doet het model geen goed vind ik. Wel apart natuurlijk.

volledig met je eens!

origineel gepost door Maartuh

een gouden a manta op de weg richting meeuwen :)

Dat is Hendrik of zijn vriendin uit Dussen.

Terug
Naar boven