• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door jordii

origineel gepost door piet

mijn vriendin spotte vanavond deze manta iemand van hier:D

Foto369.jpg

wat ze begrepen had van de tankstation houder in brunssum staat ie er al 2 dagen vanwege pech:(

Dat is die van mij :)

hey deze ken ik half jaar geleden was ik 2 dagen bij jouw in de straat toen zag ik deze staan voor je deur:jerry

Ging shag kopen bij tankstation en toen ik weer wilde starte deed ie het nietmeer:wtf, bleek later probleem met brandstofpomp te zijn.

origineel gepost door Dolmans

Pastra net in het dorp gezien. Kwam me tegemoet. Manta nu beter kunnen zien, bij daglicht.

Mooie wagen!

John

Haha, nou, met de opeltestdag mag je echt eens goed kijken, zo mooi is ie (helaas:cry) niet...

origineel gepost door Pastra

origineel gepost door Dolmans

Pastra net in het dorp gezien. Kwam me tegemoet. Manta nu beter kunnen zien, bij daglicht.

Mooie wagen!

John

Haha, nou, met de opeltestdag mag je echt eens goed kijken, zo mooi is ie (helaas:cry) niet...

Dan reed je zo snel dat het niet op viel.

Ga je op 7-11 naar de testdag, in Zeewolde?

Zullen we een tijd afspreken, dan staan er meteen 2 Manta's! :P

En misschien 3, als Kees eindelijk zijn Manta heeft.:P:P

Gister in Wageningen, tegenover ons nieuwe huis waar we nog druk aan het verbouwen zijn:

Een gouden Manta B2 met nieuw kenteken (xx-KBK-x), waarschijnlijk rond '83. 2.0s erin, helemaal origineel maar heeft zo te zien wel een zwaar leven gehad. Inclusief een witte sticker met 'H' erop. Heb er een foto van, straks ff posten.

DSC_0422-1.jpg

die dus.

2 a'tjes en een b op de afsluitdijk richting noord holland. reed in een donker rode b zafira met het nieuwe hart voor mijn a'tje

vandaag zowat heel nederland gezien,

moest even naar garmerwolde, en daarna nog naar leusden..

had gehoopt wel een paar manta's in't wild te spotten, maar nee :P

jammer :(

origineel gepost door Emiel-Manta

jammer :( ook geen donker rode b zafira met 80 pk achterin? haha heel nederlnd ook gehad arnhem eindhoven tilburg utrcht amsterdam friesland

Gespot in Den Dungen op de spurkstraat.

Bordeaux rode Manta B met grijze "viper" strepen.

Alleen lagen deze strepen ver uit elkaar.

Ook bordeaux rode velgen.

Zag er goed uit.

gisteren (25-10) op de a15 "richting tiel" (dacht ik) een goud kleurige b manta..

zag hem nog net tegemoet komen op de andere rijbaan.. ik reed met de manta 400..

origineel gepost door babyblue

origineel gepost door Emiel-Manta

jammer :( ook geen donker rode b zafira met 80 pk achterin? haha heel nederlnd ook gehad arnhem eindhoven tilburg utrcht amsterdam friesland

haha, nope :P zelfs die niet :P

Vandaag om 7:15

A27 bij afslag Raamsdonk/waspik

witte B manta zag er netjes uit

reed zelf in een grijse Citroen bus

iemand van hier?

zondagavond in tilburg op de ringbaan West richting kemperbanen/Hilvarenbeek een nette zwarte Manta B. Stopte even naast m in een groene polo en heb een duimpje gegeven. Iemand van hier??

origineel gepost door x-tinction

Oranje manta b coupe vanmiddag in swalmen mooie zwarte velgen met chromen rand iemand van hier leek erop dat hij daar woont waar hij stil stond want op terug weg stond ie der ook nog

die woont daar, en ik ben het niet.

vandaag gespot bij de leemslagen brug richting almelo

gele A manta,zag er redelijk goed uit..

stond met de groene Kadett D te wachten voor t stoplicht..

Terug
Naar boven