• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gister avond in Mill, 2 a manta's gespot, op een grasveldje.

1 oranje

en 1 (volgens mij) bruin, of zwart.

't was al donker, en ik zag ze nog net in een flits (schoon pa reed, en wilde niet ff omkeren :fy1)

hehe :P

Gespot op De Markt in Arnhem. De oude Manta van Mafkees.

P1000083.jpg

P1000084.jpg

P1000082.jpg

Vanmiddag een grijze manta draaide vanaf de 7heuvelenweg de rotonde bij de IFF op. Heb em hier in de buurt al wel vaker (hard) zien rijden...

origineel gepost door piet

haha ja leuk dat was ik:D

Dat heb ik inmiddels al ergens gelezen op het forum.Leuk gedaan,prima de hobby verwoord:wors:thumbup

vanmiddag rond 16:10 een licht bruine vauxhall vanaf goor richting A1 zag er van achter goed uit spatbord randje waren beginnende roest blaren.etc gr kroac

vanmiddag een licht goude B Manta gsi/gt met volgens men een witte raam band, reed van af de A58 richting E'hoven

en daar kwam ik van af, ik seinde en tuuterde nog!!:)

origineel gepost door mantarick

vanmiddag een licht goude B Manta gsi/gt met volgens men een witte raam band, reed van af de A58 richting E'hoven

Da ben ik hoogstwaarschijnlijk geweest met me gsi:D zover ik weet ben ik de enigste hier in de buurt die met goudkleurige manta met witte raamband rondrij:P

Dan heb ik even niet opgelet zat op collega te letten die in zijn astra coupe paar auto's voor mij reed:P

origineel gepost door tonneke

Da ben ik hoogstwaarschijnlijk geweest met me gsi:D zover ik weet ben ik de enigste hier in de buurt die met goudkleurige manta met witte raamband rondrij:P

Dan heb ik even niet opgelet zat op collega te letten die in zijn astra coupe paar auto's voor mij reed:P

ja gei waar t! volgende keer oplette!:thumbup:D

origineel gepost door tonneke

ja gei waar t! volgende keer oplette!:thumbup:D

Zal ut volgende keer doen:P:D

paar minuten geleden gespot in goes recht voor mn huis... een witte 400 replica opel dealer team holland.

je kwam de straat in, keek volgens mij ff snel naar mn manta en ging er toen weer in zn achteruit vandoor.

ik dacht ik kom ff naar buiten om een praatje te maken... :P

k heb de auto al vaker gezien op treffens, wie is het?

Terug
Naar boven