• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

zal dat ding wel wezen die een tijdje terug te koop stond,

met 3liter onder de kap meen ik? enkel niet op kenteken..

was een knap autotje!

Vandaag mooie blauwe (ben kleurenblind, dus kan ook heel andere kleur zijn:P) Manta bij Opel dealer in Nijkerk gezien.

Ik reed daar net weg, toen hij aan kwam rijden. Heb nog even gezwaaid. Kenteken begon met RT volgens mij. Iets ouder dan die van mij, maar zag er goed uit.

Iemand van hier?

John

ging ie naar de Opeldealer? (collega's dus van me)

dan zal k morgen eens bellen of ze hem kennen

ik ken wel een blauwe gsi uit putten

Hehe,, ik ben een keer gespot met de manta!!:wors

Ik wist ook haast meteen dat jij het was.. Moest even onderdeeltjes halen voor mn werk,, en had haast.. Anders had ik wel even een babbeltje gemaakt..:P

Van de zomer maar eens met de manta's uit de buurt een ritje organiseren..:thumbup

origineel gepost door Dolmans

Vandaag mooie blauwe (ben kleurenblind, dus kan ook heel andere kleur zijn:P) Manta bij Opel dealer in Nijkerk gezien.

Ik reed daar net weg, toen hij aan kwam rijden. Heb nog even gezwaaid. Kenteken begon met RT volgens mij. Iets ouder dan die van mij, maar zag er goed uit.

Iemand van hier?

John

origineel gepost door Opel Team Putten

Hehe,, ik ben een keer gespot met de manta!!:wors

Ik wist ook haast meteen dat jij het was.. Moest even onderdeeltjes halen voor mn werk,, en had haast.. Anders had ik wel even een babbeltje gemaakt..:P

Van de zomer maar eens met de manta's uit de buurt een ritje organiseren..:thumbup

origineel gepost door Dolmans

Iemand van hier?

John

Dat kan zoiezo geen kwaad, en hier en daar ff een kleine foto-shoot :p

ja, lijkt me leuk!

:thumbup:thumbup

Was trouwens zelf bij Opel dealer om een nieuw relais/knipperautomaat te regelen. Hadden ze in Nijkerk niet, wel in Harderwijk. Moest ik toevallig 's middags ook zijn.

Heb relais daar opgehaald en gemonteerd. Hielp helaas niet:(

Na veel zoeken uiteindelijk probleem gevonden. Stekker van knipperlicht rechts voor los.... dat was alles. Wel 41 euri kwijt voor relais. Iemand interesse? :P

Haha,, dat zei die kerel van het magazijn al ja,, dat je voor een knipperlichtrelais kwam..;)

Die kan evengoed altijd nog van pas komen,, gewoon in je 'magazijn' leggen..

origineel gepost door Opelkees

als de tempraturen weer eens op zonder jas waarden komen:P en de Manta klaar is maar eens wat rond joetoejoeun

precies minimaal 15 graden anders problemen emt grip:P:P

origineel gepost door Opelkees

als de tempraturen weer eens op zonder jas waarden komen:P en de Manta klaar is maar eens wat rond joetoejoeun

Kan geen kwaad, de Manta's moeten klaar zijn, en een keer mooi weer. Neem ik de spiegelreflex wel mee :P En de eigen Manta niet te vergeten :D

Gisteren bij autosloperij van Zutphen in Veghel deze GSI gespot.. :o Er zat niet heel veel meer op helaas..

00-SDC14821.jpg

Groetjes!!

origineel gepost door astrawez

Gisteren bij autosloperij van Zutphen in Veghel deze GSI gespot.. :o Er zat niet heel veel meer op helaas..

00-SDC14821.jpg

Groetjes!!

Hij was 2 jaar geleden al erg kaal toen ik er was, die c stijl heb ik nog een hoek uit zitten bijtelen... :(

20 minuten gelden een oranje A Manta op de onderwijsboulevard in Den Bosch. 26-09-UL

Zat nog wat werk aan op het eerste gezicht

Deze middag rond 12.20h op de Belgische E313 richting Antwerpen:

Een blauwe Manta B1 met chromé bumpers. Nummerplaat 17-XS-68.

Ik denk (daar er een gele plaat aan hangt en en wel chromé bumpers) een

late 77'er of een 78'er.

Iemand van hier?

origineel gepost door Stender

Vanochtend om half 8, tussen Bennekom en Ede, een gouden B2CC gezien met ronde koplampen :thumbup

Dit lees ik nu pas dus vandaar deze late reactie .

Maar als die van Ede richting Wageningen reed over de Bennekomseweg dan was ik het.

Had toen op de CC net weer een nieuwe APK sinds 3 jaar :D

En waarschijnlijk zal je hem bij goed weer wel weer wat vaker tegen gaan komen richting Wageningen want ik heb hem weer uit zijn winterslaap wakker gerukt :D

Groetjes Marc

Terug
Naar boven