• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door McKaamos

Als ik het goed gezien heb zijn die "spotjes" micro-mistlichten van Hella.

Kosten een vermogen voor zulke kleine krengen (150 euro per set), maar ze zijn schijnbaar erg goed en het staat idd wel erg leuk op deze Manta.

En lip gecleaned? je bedoelt dat de voorkant naar beneden verlengt lijkt te zijn?

ja hoe dat ik het precies moet zien weet ik niet?

of ze hebben hem langer gemaakt, of weggewerkt in de originele keiénvanger waardoor hij zo lang lijkt.. :hmmz

wel erg gaaf inderdaad! :thumbup

vandaag bij de carglass in doetinchem een AC DELCO 400 rally uitvoering.

dit was in de fabrieksstraat

gr 52 pk

origineel gepost door Black Magic

het was niet die van giedo die heeft pp aan het begin van het kenteken en moet jij niet snoeien:P

Er is niets gezegd over het kenteken hoor. ;)

Gr 52 pk betekende groeten van 52pk(de spotter)

gister gespot bij de zuiderzee rally een manta B 2.0 GTE kenteken SG 46 LN volgens mij, staat ook te koop op mp, en vandaag rond kwart over 10 half 11 op de munt in Emmeloord een beige B manta kenteken weet ik zo niet

Vandaag in Berkel en Rodenrijs gespot bij de Opel-Dealer Eef en Huub gespot tijdens mijn werk..

0182.jpg

grtz

wat een kleur:o:hmmz

rond 18:00 gespot in de verkeerschaos bij Harderwijk een blauwe B kon m niet heel goed zien zat een auto tussen

Zaterdag in Uden Centrum, eeen rode B1 CC Vandaag een gele A, en in een ooghoek zag ik aan het eind van de middag ook een bruine B voorbij komen. Beetje manta town daar, zie er regelmatig manta's voorbij komen. Een een donker grijze B, en vorige week ook al een matzwarte A zien staan.

origineel gepost door Astraman

Zaterdag in Uden Centrum, eeen rode B1 CC Vandaag een gele A, en in een ooghoek zag ik aan het eind van de middag ook een bruine B voorbij komen. Beetje manta town daar, zie er regelmatig manta's voorbij komen. Een een donker grijze B, en vorige week ook al een matzwarte A zien staan.

die mat zwarte is waarschijnlijk van mijn oom

Dacht al dat ie me bekend voor kwam. Op forum van Manta club heb je toch al een verslag staan van je project.

Mooi gedaan, hoor!

Terug
Naar boven