• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door MantaTeamTwello

origineel gepost door Astraman

Zaterdag in Uden Centrum, eeen rode B1 CC Vandaag een gele A, en in een ooghoek zag ik aan het eind van de middag ook een bruine B voorbij komen. Beetje manta town daar, zie er regelmatig manta's voorbij komen. Een een donker grijze B, en vorige week ook al een matzwarte A zien staan.

die mat zwarte is waarschijnlijk van mijn oom

Jah die stond ergens in een wijk met allemaal instrumenten, gitaarstraat en dat soort handel, ben ff de naam kwijt.

origineel gepost door Bug Killer

origineel gepost door Dkadett84

Vandaag in Berkel en Rodenrijs gespot bij de Opel-Dealer Eef en Huub gespot tijdens mijn werk..

0182.jpg

grtz

Heej das mijn manta:P

Werk daaro. zal binnekort even voorsteltopicje openen

Bug-Killer

Ik heb je manta vandaag weer gespot.. Ik werk bij Nooteboom Banden..

grt Erik

Jaaaaaaaaah ben gespot haha dat was ik ja met een big smile op mijn gezicht haha had je idd gezien met de DUIM :thumbup

was net bij het RDW geweest om mijn manta 6 cil te laten keuren voor kenteken was met 15min klaar en goedgekeurd :D:D:D:wors:D:D:D:wors:angel

helemaal in mijn nopjes

gisterenavond in Breda bij het station,een b-manta,zilver met zwarte race strepen over de motorkap en dak,was een cc uitvoering,mooie manta,kon niet zien wie en hoeveel mensen erin zaten,hij klonk wel lekker!!!!:P:P:P

origineel gepost door fun driver

zojuist in bemmel bij de veilinghallen een licht blauwe a-manta,was een hele nette auto.

greetz

toevallig een amerikaan die stond er vanochtend niet

was er namelijk ook met de oranje b

toch weer te vroeg weggegaan

origineel gepost door Black Magic

origineel gepost door fun driver

zojuist in bemmel bij de veilinghallen een licht blauwe a-manta,was een hele nette auto.

greetz

toevallig een amerikaan die stond er vanochtend niet

was er namelijk ook met de oranje b

toch weer te vroeg weggegaan

weey niet of dit een americaanse uitvoering was,ben niet zo goed thuis in de manta's,meer in de c kadettjes;);)

hier recht voor het raam :D b coupe goudkleurig model.

met ook van die opel sportvelgen eronder..met die 4kante deksels :D

Terug
Naar boven