• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

nee, ff plaatje geschoten :P

zonder gelul, t ziet er best goed uit.

IMG_0354.jpg

heb m net eens beter bekeken, staat hier toch elke dag voor de deur, maar is niet van mij:D.

links en rechts zit er toch wel wat aan.. koplampen zijn niet fris meer, en de motorkap wordt wat dikker :hmmz

benieuwd hoe de rest dan eingelijk is

Btje GT/E met 16v blok met NE kop erop is van ene alex zat een mantaclub kentekenhouder op maar is geen lid,

misschien dat iemand deze auto kent is van een jonge uit beltrum die ook met de kameraden bij wolterink achter in een schuur klust staat daar binnen ook een C coupe GT/E in de orginele oorlogskleuren.

Vandaag bij mij thuis de zwarte met striping en enorme spoiler achter op uit klazinaveen, was wel een knappe wagen

origineel gepost door jeroen3

Btje GT/E met 16v blok met NE kop erop is van ene alex zat een mantaclub kentekenhouder op maar is geen lid,

misschien dat iemand deze auto kent is van een jonge uit beltrum die ook met de kameraden bij wolterink achter in een schuur klust staat daar binnen ook een C coupe GT/E in de orginele oorlogskleuren.

Kleur? En die rode A is weg ofnie?

origineel gepost door astrawez

Gisteren bij mij voor de deur gespot bij de Lokerenpassage in Den Bosch.

00-SDC15118.jpg

Groetjes!!

Deze heb ik meer gezien in Den Bosch. Mooi kleurtjeking::thumbup

IMG_0373.jpg

vandaag gespot bij de rondrit van de opel kadett c club.

super kleurtje, staat m goed.

er reed trouwens ook nog een rode CC mee. :cool:

origineel gepost door Ghanz

vandaag gespot bij de rondrit van de opel kadett c club.

super kleurtje, staat m goed.

er reed trouwens ook nog een rode CC mee. :cool:

Ook een Senator gespot:hmmz

2010_0404kadett-c-club0015.jpg

Zaterdag begin middag toen ik de oprit bij Soesterberg (A28) op draaide kort daarna zat ik achter een super mooie A Manta !! toesterde nog even en stak mn duim op, eigenaar van de Manta ook king:

ben hem bij Rijnsweerd (toen we beide de A27 op draaide) voorbij gegaan, toen ik er een tijd later bij Nieuwendijk af ging kwam hij mij voorbij waarnaar we nog een keer even onze hand opstaken :D

Een bekende toevallig ?

Bij Rijnsweerd:

Afrit Nieuwendijk/Almkerk

Terug
Naar boven