• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

IMG_0414.jpg

king:

Mooie foto Ghanz :thumbup

Zelf vergeet ik altijd mijn eigen auto op de foto te zetten als ik bij een treffen ben :sleeping

Gr. Marc

origineel gepost door crossagek

vanmorgen aan de noord holland kant van de afsluitdijk een mooie stoet A-manta's gespot met kermitkiller voorop .

na ons rondje ijsselmeer ,( eerst meeting utrecht , en daarna eerbeek ) bij knooppunt zurich dus friese kant van het ijsselmeer wederom kermitkiller gespot en nog een blauwe a-manta .

Ik reed zelf in een ietsiepietsie verbouwde zilveren Corsa C ;)

zat ook nog 1 blauwe b tussen :jerry

origineel gepost door brobbel1

vanmorgen aan de noord holland kant van de afsluitdijk een mooie stoet A-manta's gespot met kermitkiller voorop .

na ons rondje ijsselmeer ,( eerst meeting utrecht , en daarna eerbeek ) bij knooppunt zurich dus friese kant van het ijsselmeer wederom kermitkiller gespot en nog een blauwe a-manta .

we konden de camera zo snel niet uit de tas op de achterbank krijgen , anders hadden we even een leuk filmpje van de stoet gemaakt tijdens het voorbij rijden ;)

blijft gewoon mooi die manta's en de oudere techniek .

Ik heb een A corsa uit 1985 en een C corsa uit 2003 , maar geef mij dat oudere spul maar , kost stukken minder in onderhoud in ieder geval ( sensor stuk in de C corsa , moet verdorie 250 euro ex btw kosten :o )

origineel gepost door Marc GSI

Mooie foto Ghanz :thumbup

Zelf vergeet ik altijd mijn eigen auto op de foto te zetten als ik bij een treffen ben :sleeping

Gr. Marc

ach ik zet mijne bij meetings ook niet vast op de gevoelige plaat.;)

we konden de camera zo snel niet uit de tas op de achterbank krijgen , anders hadden we even een leuk filmpje van de stoet gemaakt tijdens het voorbij rijden ;)

Ik heb een A corsa uit 1985 en een C corsa uit 2003 , maar geef mij dat oudere spul maar , kost stukken minder in onderhoud in ieder geval ( sensor stuk in de C corsa , moet verdorie 250 euro ex btw kosten :o )

heb je gezien zowel de heen en terug reis heb nog geflitst met me gele koplampen en de terugreis nog effe gezwaaid

word zolangzamer hand een bekend corsaatje onderweg :jerry:jerry:jerry

aan het eind van de ochtend een witte i200 met blauw/geel/ rode stikkers.

scheurde met een leuke vaart de a30 op bij barneveld richting a1, ik er snel achteraan met me vw caddy van de zaak :P

vlak voor de a1 nog even de duim opgestoken naar elkaar :)

iemand van hier toevallig?

origineel gepost door wingersv

aan het eind van de ochtend een witte i200 met blauw/geel/ rode stikkers.

scheurde met een leuke vaart de a30 op bij barneveld richting a1, ik er snel achteraan met me vw caddy van de zaak :P

vlak voor de a1 nog even de duim opgestoken naar elkaar :)

iemand van hier toevallig?

heey je hebt mn oude Manta weer gespot//:thumbup

ik zag deze manta voor het eerst :)

zit een leuk geluid in, alleen de uitlaat zelf vind ik persoonlijk niet bij de auto passen :)

en hij is erg snel haha, kon met moeite meekomen :P

origineel gepost door Kermitkiller

heb je gezien zowel de heen en terug reis heb nog geflitst met me gele koplampen en de terugreis nog effe gezwaaid

word zolangzamer hand een bekend corsaatje onderweg :jerry:jerry:jerry

hahaha ja zo kom je elkaar nooit tegen en zo 3 keer binnen 2 weken ;)

nou ja meeting seizoen staat weer voor de deur , dus we zullen elkaar nog wel vaker tegen komen , de meetings in friesland e.o. ben ik zowiezo te vinden en waarschijnlijk gaat dan de A corsa TR/ sedan ook mee .

zit een leuk geluid in, alleen de uitlaat zelf vind ik persoonlijk niet bij de auto passen :)

zit een c20xe in met webers de uitlaat heeft hij er zelf onder gezet vond ik inderdaad ook nie zo

is verder brute bak:P

origineel gepost door Opelkees

zit een c20xe in met webers de uitlaat heeft hij er zelf onder gezet vond ik inderdaad ook nie zo

is verder brute bak:P

Bak?! We hebben het hier wel over een Manta hoor! :P

origineel gepost door KoekieTurbo

Iemand van hier?!

mantagespot.jpg

Ja deze is van mijn neef Stephan Schats

Johan had hem eventje geleend want, zijn TE2800 rr stond bij mijn neef voor onderhoud

Terug
Naar boven