• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag in westmeerbeek (b) een manta 400 gespot.

weet wel niet of het een echte was,

en spijtig genoeg geen foto kunnen nemen :(

origineel gepost door JOZO

Gisteren gespot in Etten Leur op een doorgaande weg een bruine A Manta met motorkap half open, en zo te zien flink wat werk. Heb een foto, zal binnenkort plaatsen..

Dit was hem

387322152.jpg

Net vanuit school gespot een groene B manta met bestickering van dollweekend! Zag er appart en leuk uit! School staat op de onderwijsboulevard in Den Bosch

Net deze Manta gevonden op you tube

Het zou verboden moeten worden wat ze van plan zijn! Toch maar eens gaan kijken denk ik zo..

Een blauwe B Manta bij Veenstra Transport te Heeg en een Bordeag(of hoe je het ook maar spelt) rode A manta in Jubbega maar die zullen wel meer hebben gespot toen ze naar het oldtimerfestival te Hoornsterzwaag gingen

Vandaag een witte gsi gespot bij o.t.classics in groningen, staat daar te

koop samen met een opel gt en een monza...deze stille verkoper heeft

vaker manta's..te vinden via naam op google (tip).:thumbup

kheb em gezien op internet ja

mooi he zo'n witte gsi:angel:D

jammer dat de witte velgen er niet onder zitten maar das snel geregeld

Net vanuit school gespot een groene B manta met bestickering van dollweekend! Zag er appart en leuk uit! School staat op de onderwijsboulevard in Den Bosch

Net deze Manta gevonden op you tube

Het zou verboden moeten worden wat ze van plan zijn! Toch maar eens gaan kijken denk ik zo..

kutvolk is 't!

Sja, maar ga nou es springen met een of andere Renault roestbak, daar komt geen mens voor kijken natuurlijk..................

En idd wel jammer dat de Manta het niet zal gaan overleven...........

Hoeveel Chargers zijn er bij The Dukes of Hazzard gesneuveld? een goeie 300 geloof ik, en die niet bij de Dukes krom gesprongen zijn, die zijn gewoon regelrecht de sloop op gegaan, en dat zijn er véél meer als 300 :hmmz

origineel gepost door Keesjr

Sja, maar ga nou es springen met een of andere Renault roestbak, daar komt geen mens voor kijken natuurlijk..................

En idd wel jammer dat de Manta het niet zal gaan overleven...........

Hoeveel Chargers zijn er bij The Dukes of Hazzard gesneuveld? een goeie 300 geloof ik, en die niet bij de Dukes krom gesprongen zijn, die zijn gewoon regelrecht de sloop op gegaan, en dat zijn er véél meer als 300 :hmmz

Ja dat is ook zonde geweest had er graag 1 willen kopen:P wel oranje met de friese vlag boven op dan.

Gisteren gespot in Etten Leur op een doorgaande weg een bruine A Manta met motorkap half open, en zo te zien flink wat werk. Heb een foto, zal binnenkort plaatsen..

Dit was hem

387322152.jpg

Manta wordt niet echt gekoesterd lijkt me.

Zonde,zo is het de meeste manta's vergaan trouwens

origineel gepost door uknowme

Gespot matzwarte b-manta tussen Helmond-brouwhuis en snelweg Eindhoven

Heb ik ook wel eens gespot in helmond. Volgens mij woont degene van wie die manta is ook in helmond heb een paar keer op dezelfde plek zien staan in helmond.

origineel gepost door manta73

Dit was hem

387322152.jpg

Manta wordt niet echt gekoesterd lijkt me.

Zonde,zo is het de meeste manta's vergaan trouwens

Dat is 200mtr bij mij vandaan, er staat ook altijd een chevy bus, allebij niet echt in nette staat.

Maarja, staan ook alletwee altijd buiten

Terug
Naar boven