• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vandaag op een kleine meeting in Ulft de manta van Mantarobin gespot.

leuk bakkie!

heb nog 2 foto's gemaakt van die van jou & de gt/e (manta magic) waar je hem naast had gezet!

die e21 mocht er ook wel wezen trouwens ;)

zal ze 1 dezer dagen eens uploaden ;)

vandaag gespot in de verte op het parkeerterrein bij het TT

een blauwe b

DSCF2234.jpg

origineel gepost door Emiel-Manta

vandaag op een kleine meeting in Ulft de manta van Mantarobin gespot.

leuk bakkie!

heb nog 2 foto's gemaakt van die van jou & de gt/e (manta magic) waar je hem naast had gezet!

die e21 mocht er ook wel wezen trouwens ;)

zal ze 1 dezer dagen eens uploaden ;)

Mooi man!, die E21 is van een kameraad van mij (was samen met hem daar) zie de foto's wel verschijnen! was jij er ook met je manta dan?!

nee, was er met die witte golf 1 gts,

en ik zat je nogal na te gapen toen je voorbij kwam rijden :P

ps, wel ff mistlampjes scoren voor je voorbumper :P

al vaker gespot, vandaag weer, in wanssum, voor die boerenbond achtige zaak, een witte B cc met 400 bestickering (iig de vlakken)

origineel gepost door Emiel-Manta

nee, was er met die witte golf 1 gts,

en ik zat je nogal na te gapen toen je voorbij kwam rijden :P

ps, wel ff mistlampjes scoren voor je voorbumper :P

haha nice!, ja die golf heb ik wel zien staan geloof ik.. mistlampjes moeten er idd komen!

heeel donkerblauwe gsi met jalouzie, hier vandaag in het dorp (holthees)

en m'n ma vertelde dat ze ook nog een bruine had zien rijden, meer specs heb ik er helaas niet van.

Vandaag ( donderdag ) een witte Manta B op de kayersdijk in Apeldoorn, sloeg rechtsaf de oprit van de A1 op en stond net na het afslaan nog een paar minuten stil voordat hij/zij zen/der weg vervolgde. Op de deuren had hij 3 strepen staan met als kleuren de duitse vlag. Was om 19.00 uur.

origineel gepost door Ben_M

al vaker gespot, vandaag weer, in wanssum, voor die boerenbond achtige zaak, een witte B cc met 400 bestickering (iig de vlakken)

Die staat er altijd al jaren, waarschijnlijk van iemand die daar werkt ;)

origineel gepost door GlennGSI

Vandaag ( donderdag ) een witte Manta B op de kayersdijk in Apeldoorn, sloeg rechtsaf de oprit van de A1 op en stond net na het afslaan nog een paar minuten stil voordat hij/zij zen/der weg vervolgde. Op de deuren had hij 3 strepen staan met als kleuren de duitse vlag. Was om 19.00 uur.

was het niet de oude van kees

met de kleuren geel rood blauw op de deuren

deze staat nu in brummen dus die zou goed kunnen

reed daar gister ook rond die tijd heb niets gezien

vandaag een orange manta b gespot in oisterwijk rond 15.30 ik reed op de rotonde in een groene astra f . die manta was oranje met 01 op de zijkant was net zoals een general lee. Wel mooi ding. Irmscher koplampen erin. Iemand van hier?

gespot.. rode manta i400 of i400 look bij het dijkcentrum in Roosendaal.. foto van de new kids achtger de voorruit :agent

Gisterenavond rond half 8, bij de Coop in Varsseveld een gele A manta gespot bestuurder stak zijn duim nog op naar mij, ik zwaaide terugking:

gistermiddag bij het gemeente huis van zierikzee. ( de stoplichten) een roze a manta. me vriendin had deze auto een week of 2 geleden ook al gespot in nieuwerkerk.

iemand van hier toevallig?

Gistermiddag/avond op de heen en terugweg op de A1 ingehaald door een groene B manta met aanhangwagen..

Met een 2.0 cih motorblok achterin het aanhangertje!!:thumbup

Terug
Naar boven