• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

groene a manta boot bij beelden van sail in amsterdam. gezien bij hart van nederland op sbs6.

iemand van hier toevallig? ziet er gaaf uit :thumbup

Er staat een Manta A met kenteken uit Californië bij Noordhuis Classic Cars in Nieuwleusen.

Aan de lak te zien heeft hij daar heel lang rondgereden :).

Toch een aparte auto om naar Amerika te halen, en vervolgens weer terug :s.

origineel gepost door Joepp

gister en vandaag een donker blauwe b manta gespot in spaubeek en schimmertking:

dat zal de manta van daan en cindy zijn:)

origineel gepost door piet

gister en vandaag een donker blauwe b manta gespot in spaubeek en schimmertking:

Humz ja ik weet inmiddels van welke familie de manta is, geen daan en cindy iig king:

origineel gepost door piet

Humz ja ik weet inmiddels van welke familie de manta is, geen daan en cindy iig king:

kan ook nog die van jordy zijn komt daar ook veel:)

of het is de blauwe van opel team zuid oost:)

Jelte en zijn manta gespot in Tzum:o:P en een zeer strak GEROLDE bordeaux rode a manta uitArum je zag bijna niet dat hij gerold was.

origineel gepost door babyblue

Jelte en zijn manta gespot in Tzum:o:P en een zeer strak GEROLDE bordeaux rode a manta uitArum je zag bijna niet dat hij gerold was.

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

SAM_0310.jpg

SAM_0308.jpg

en Jelte

SAM_0313.jpg

SAM_0312.jpg

SAM_0311.jpg

En ja de rode is gerold in 1 componenten botenlak zeer goed gelukt al zie je dat de lak zeer dik is maar wel mooie oplossing als je weinig geld er voor over hebt

En de Bruine uit Witmarsum niet op de foto gezet ik had het wel bekeken daar na een lange nacht:angel

ik had een paar foto's gemaakt met mijn mobiel, toch nog vrij scherp:kewlpics

verder heb ik ook geen a of b manta gezien, wel b ascona's

zaterdag op de laan op zuid in rotterdam rond half 5 een groene manta a met kenteken 61-40-.. of 60-40...hij reed ter hoogte van het begin van de winkels op laan op zuid en reed richting de orgasmusbrug.hij reed iets te snel voor bij want ik zat in de tram.zag er in vlugtigheid leuk uit

Gisteren rond half 4 bij de Mac in Isselburg (Deutschland) de ex a manta van rob.. Ook nog ff snel een gepraat gemaakt met de nieuwe eigenaar

Terug
Naar boven