• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

origineel gepost door mantadevil

klopt ja rij altijd zo binnen door naar zwolle

was op weg naar eddie om andere kabelboom op te halen

maar echt verdomd mooie a die je daar rijd

"TE" he jozef, stoot ze maar niet tegen de kop door het een a-tje te noemen

:jerry

origineel gepost door Black Magic

klopt was linda dicht in de buurt bij het winkelcentrum

straat naam met een moielijke naam kan ik nooit onthouden

deze

manta_2008_38.jpg

maar alleen zaten er nu atsjes onder

:thumbup mooie auto :wub ben er zelfs nog ff naar toe gelopen :thumbup

net gespot op de beverwaardseweg een blauwe b manta met een opel sticker op de achter raam 36 of 38 tb?? stond voor de deur bij een hoekhuis.wie o wie

donderdag in zoeterwoude in de buurt van industrieterrein grote polder een donkerblauwe manta a. stond op de hoek bij een bouwterrein. iemand van hier.

gr 52pk

dinsdag in soest(soestdijk)rond 07:00 een paarse manta gespot door een collega ik zag hem helaas niet en vandaag in ens een goudkleurige manta b bij het tankstation

die je in ens heb gezien komt ook uit ens

is een goud kleurige met zwarte 3delige spoiler achter op en raam jalouzie op het achter raam

ja klopt zitten borbet a wielen onder

jongen heeft net zijn rijbewijs en de manta is zijn eerste auto:thumbup

kom zelf uit marknesse en zijn maatje woont hier 3 huizen vandaan vandaar dat ik de manta ook ken ;)

origineel gepost door The_Undertaker

Zojuist Dolmans' Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..

hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.

Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.

origineel gepost door Dolmans

hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.

Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.

Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor :P Maar goed, de huurauto zal wat zuiniger zijn en alles?

Originally posted by The_Undertaker

Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor :P Maar goed, de huurauto zal wat zuiniger zijn en alles?

Dolmans heeft gelijk hoor

je gaat toch niet met je manta voor je werk naar het buitenland

tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerry

origineel gepost door mantadevil

Originally posted by The_Undertaker

Dolmans heeft gelijk hoor

je gaat toch niet met je manta voor je werk naar het buitenland

tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerry

Beter geeft je baas gewoon het geld voor de huurauto aan jou, dan kan dat prima uit, en rij je wel Manta :thumbup

:P:P:P

Terug
Naar boven