origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by The_Undertaker
origineel gepost door Dolmans
Zojuist Dolmans' Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..
hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.
Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.
Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor
Maar goed, de huurauto zal wat zuiniger zijn en alles?
Dolmans heeft gelijk hoor
je gaat toch niet met je manta voor je werk naar het buitenland
tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerry
Beter geeft je baas gewoon het geld voor de huurauto aan jou, dan kan dat prima uit, en rij je wel Manta :thumbup

Als ik met de Manta ga, krijg ik 19 cent per km. Daar kan ik misschien net brandstof mee betalen. En bij eventuele schade kom ik daar natuurlijk nooit mee uit. Bij een huurauto is alles geregeld. Dus dan maar even doorbijten in een huurauto
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by The_Undertaker
origineel gepost door Dolmans
Zojuist Dolmans' Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..
hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.
Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.
Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor
Dolmans heeft gelijk hoor
je gaat toch niet met je manta voor je werk naar het buitenland
tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerry
Beter geeft je baas gewoon het geld voor de huurauto aan jou, dan kan dat prima uit, en rij je wel Manta :thumbup
Als ik met de Manta ga, krijg ik 19 cent per km. Daar kan ik misschien net brandstof mee betalen. En bij eventuele schade kom ik daar natuurlijk nooit mee uit. Bij een huurauto is alles geregeld. Dus dan maar even doorbijten in een huurauto