• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vandaag in Maasbree op het industrieterrein (ben vergeten te kijken bij welk bedrijf.. vooraan in de straat rechts in ieder geval vanuit dorp bekeken) een heel gave zilvergrijze A manta gespot. Zag er super uit:afro!

Iemand van hier?

gister avond heeft mijn pa een grijze manta b en een witte manta b gespot in de krim!

volgens mij die nieuwe van ghanz ofzo???

gespot manta b gsi grijs met. kenteken weet ik niet meer hoor. was bij kempenaar in driebergen. ik was zelf met de senator a2 en mn zoontje ff een onderdeel halen voor de astra van mn meissie. iemand van hier die zich hier in herkent?

groeten daanus

Fraaie gele Manta A met 15" ATS Cup velgen rond 18.00uur net buiten Beckum en sloeg af richting St Isidorushoeve, iemand hier van het forum?

Reed zeker vijf auto's voor me dus helaas ditmaal geen foto bij mijn spot :(

net in lichtenvoorde een denk zwarte b met dubbele 4kante koplampen

kenteken sy dacht ik

en een a tje reed voor mij kenteken begon met 39-14

iemand van hier

Langs de A 58 bij van Gansewinkel tichting Breda een blauwe B. Volgens mij was ie uitgebouwd maar kon niet zien wat voor uitbouw. Iemand van hier? Foto's??

deze week in nieuwleusen.

een paarse cc zag er niet meer zo best uit vanuit de vrachtwagen.

en een a manta volgens mij bij een oldtimer handelaar,

[rquote=1840685&tid=47508&author=brobbel1]deze week in nieuwleusen.

een paarse cc zag er niet meer zo best uit vanuit de vrachtwagen.

en een a manta volgens mij bij een oldtimer handelaar,[/rquote]

die bij de oltimer handelaar is deze

15.jpg

1e type amerikaanse uitvoering, staat al een poosje te koop

Vandaag rond 14.45 een zilvergrijze B Manta GSI gespot op de bong in Baarlo ter hoogte van de Rijmar.

Zwaaide nog vanuit de Rekord;)

Vanavnond in Almelo een A Manta, kleur en kenteken niet kunnen zien was regenachtig en donker. Tegenover van buuren ijzerwaren.

En later nog een lichtkleurige B kadett.

HAHAHA,

Dat was ik :)

moest hetzelfde onderdeeltje voor een astra halen (zei de verkoper :angel) . had de senator ook zien staat :P

[rquote=1834963&tid=47508&author=manta-senator]gespot manta b gsi grijs met. kenteken weet ik niet meer hoor. was bij kempenaar in driebergen. ik was zelf met de senator a2 en mn zoontje ff een onderdeel halen voor de astra van mn meissie. iemand van hier die zich hier in herkent?

groeten daanus[/rquote]

[rquote=1835190&tid=47508&author=Manta-aero]Manta-senator, die heb ik wel een keer zien rijden in Driebergen, geen idee wie het is verder.[/rquote]

Dat is goed mogelijk, rij dagelijks van nieuwegein naar zeist, (woon-werk)

kopt ja die is het.

die cc zag ik bij het industrie gebied.

een huisje verder stond een oranje ford coupe met wit dak.

dacht even dat het een rekord was van een forum lid hier.

Terug
Naar boven