• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gespot in Amersfoort richting Bunschoten-Spakenburg een hele nette donkerblauwe B2 met zilver kleurige gsi wielen.

Mvg Patrick

[rquote=1861987&tid=47508&author=City]Gespot in Amersfoort richting Bunschoten-Spakenburg een hele nette donkerblauwe B2 met zilver kleurige gsi wielen.

Mvg Patrick[/rquote]

:agent Yes, ik ben gespot :D Was ff lekker een stukkie aan het toeren vandaag.

[rquote=1859085&tid=47508&author=ICEQUEEN_Manta_Logan]New Kids wagen dr_antrax op de A1 rond 14:00 :D

Mag de volgende keer wel wat vriendelijker kijken ;)

Hij had de vaart er goed in :o:angel[/rquote]

zal volgende keer stuk sneller rijden zie je me gezicht niet :D

net zoals altijd weer de rode b met blauwe strepen bij de praxis kwantum ed

wat zijn er tog veel manta lief hebbers hier in de polder:P

Gespot een gele CC met 400 kap nabij Haaksbergen.

Tussen Neede en Haaksbergen een donkere CC.

En bij Haaksbergen een A.

Dit was gespot door mijn vriendin.

en gouden/bronzen manta b in Baarlo kwartiertje terug

Yep, al meerdere malen gezien en vorige week ook eens gespot.

Is volgens mij champagnekleurig

Die werkt bij CnC parts dat weet ik wel want die stond daar toen ik daar op stage gesprek moest(maar niks voor mij) en is idd champagne

Hmm.. dan toch eens een keertje rustig langsrijden. Dat is namelijk maar een paar straten hiervandaan:thumbup

[rquote=1862417&tid=47508&author=funkycorsa]Gisteren een gouden b mata gte gespot hier voor mijn huis, vlakbij de BP in Ede :o mooie auto![/rquote]

Dat zal ik wel geweest zijn als het tussen 7 en half 9 was.

Was even bij mijn zus op visite , alleen mijn Manta is een GT/J ipv een GT/E :D

[rquote=1862912&tid=47508&author=Marc GSI][rquote=1862417&tid=47508&author=funkycorsa]Gisteren een gouden b mata gte gespot hier voor mijn huis, vlakbij de BP in Ede :o mooie auto![/rquote]

Dat zal ik wel geweest zijn als het tussen 7 en half 9 was.

Was even bij mijn zus op visite , alleen mijn Manta is een GT/J ipv een GT/E :D[/rquote]

:hmmz mischien even langs de brillenboer dan

:wub mooie manta! :wub

ps woont je zus boven de huisarts? ik wel :thumbup

Nee mijn zus woont in de rij huizen waar jij op kijkt , ik wist niet dat daar waar jij woont ook een huisarts zat

wist wel dat er een dierenarts zat .:D

Zojuist in Den Bosch op een industrieterrein deze Manta gespot:

0-SAM_0071.jpg

gister op de n18 bij lichtenvoorde kwam een donkerblauwe cc achterop gereden. deze ging vervolgens naar de ah in lichtenvoorde.

[rquote=1863239&tid=47508&author=astrawez]Zojuist in Den Bosch op een industrieterrein deze Manta gespot:

0-SAM_0071.jpg
[/rquote]

verrek das een oude van mij geweest:thumbup

[rquote=1863224&tid=47508&author=Marc GSI]Nee mijn zus woont in de rij huizen waar jij op kijkt , ik wist niet dat daar waar jij woont ook een huisarts zat

wist wel dat er een dierenarts zat .:D[/rquote]

haha de huisarts zit derboven ;) en daarnaast zit de tandarts dus alles lekker in de buurt :thumbup maar back on topic mooie manta!:wub als ik em weer zie staan zal ik em even op de foto zetten!

gistermorgen rond 8 uur een (mat)zwarte lage manta a met smoor velgjes eronder geloof ik

op de kruising middenpeelweg/napoleonsbaan in Kessel

Terug
Naar boven