• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

[rquote=1866909&tid=47508&author=Opelkees]geen idee dacht ik wel aan maar ik heb nie gezien wat voor auto ervoor stond:D[/rquote]

was het een metallic rode

ik sta nu te kijken naar een blauwe manta gsi die bij de praxis staat geparkeerd op de martin luther kingsingel in drachten. Kenteken rt 13 **

volgens mij werkt diegene hier, want er is nog niks open

[rquote=1868700&tid=47508&author=bettus accu][rquote=1863886&tid=47508&author=Kermitkiller][rquote=1863239&tid=47508&author=astrawez]Zojuist in Den Bosch op een industrieterrein deze Manta gespot:

0-SAM_0071.jpg
[/rquote]

verrek das een oude van mij geweest:thumbup[/rquote]

verrek, die moet mijn pa over een paar maanden misschien klaarmaken. offerte is al gedaan...:thumbup

[/rquote]

Hey cool, ik ben gespot :afro

@ bertus accu, klopt, hij kan wel een opknap beurt gebruiken..de motor begint nu wel slecht te worden :( eerder dan gedacht helaas..Maar wanneer de tijd rijp is, kom ik zeker nog even buurten :thumbup

[rquote=1841515&tid=47508&author=Mikie]HAHAHA,

Dat was ik :)

moest hetzelfde onderdeeltje voor een astra halen (zei de verkoper :angel) . had de senator ook zien staat :P

[rquote=1834963&tid=47508&author=manta-senator]gespot manta b gsi grijs met. kenteken weet ik niet meer hoor. was bij kempenaar in driebergen. ik was zelf met de senator a2 en mn zoontje ff een onderdeel halen voor de astra van mn meissie. iemand van hier die zich hier in herkent?

groeten daanus[/rquote][/rquote]

ah das toevallig? haha. is een mooi manta-tje die je daar hebt. ik was niet met de FANTA, want die kleine kan daar niet in van wege de gordels en de decibellen

[rquote=1873033&tid=47508&author=manta_dennis]Oldtimerbeurs geweest Martijn? ;)[/rquote]

jep, ik was er al een paar jaar niet geweest... is wel minder geworden vind ik daar

Gisteren een grijze manta gezien ,hij stond bij een benzinestation Total in overberg. Kenteken is 37-84-SM

Is vroeger geel geweest volgens RDW.

hallo

ik heb in de vrije markt in overpelt met iemand gesproken die zijn manta b in 4maand had opgeknapt.

het was een witte manta b2 met 400 stripping op de deur (en witte velgen)

iemand van hier?

mvg

[rquote=1872845&tid=47508&author=Martijntwello]owja en een groene b manta die stond binnen in autotron

[/rquote]

ja klopt was de mijne. waren nog bezig met de motor ombouw dus motor was nog niet aangesloten en zou nog na de spuiter gaan hiervoor

paar seconden geleden hier een grijze b manta langs het werk. kloosterdijk in beerzerveld. met een gele kofferklep dacht ik. en grijze 3 delige spoiler.

en mooi geluidje erin:D

Dinsdagmorgen? Dan ben ik het geweest met deze 86'er GSI. 15 jaar stil gestaan, in januari gekocht en opgeknapt. Dinsdag de eerste kilometers gemaakt.

20110219_poetsen_02.jpg

Terug
Naar boven