• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Wie o wie knalde vanmiddag om 16.50 lekker weg uit Kranenburg (D) met een uitgebouwde brede Manta B blauw-grijs metallic :o

Auto zag er in de flits dat ik 'm zag netjes uit... zou graag wat foto's willen zien... kenteken TS-NR-.. TN-SR-.. ofzo

Bestuurder heeft mij zeer zeker gezien... hij kwam bijna driftend de bocht door... :P

[rquote=1876192&tid=47508&author=wfvdijk]Dinsdagmorgen? Dan ben ik het geweest met deze 86'er GSI. 15 jaar stil gestaan, in januari gekocht en opgeknapt. Dinsdag de eerste kilometers gemaakt.

20110219_poetsen_02.jpg
[/rquote]

Wauw zo zie je ze niet veel meer :wors

[rquote=1877345&tid=47508&author=Stender][rquote=1876192&tid=47508&author=wfvdijk]Dinsdagmorgen? Dan ben ik het geweest met deze 86'er GSI. 15 jaar stil gestaan, in januari gekocht en opgeknapt. Dinsdag de eerste kilometers gemaakt.

20110219_poetsen_02.jpg
[/rquote]

Wauw zo zie je ze niet veel meer :wors[/rquote]

Nee zeker niet, lijkt net of die uit de showroom komt. Moest er veel aangebeuren, of viel het mee. :angel

rond 2 uur een grijze manta zien staan in 't kladde (brabant) kon alleen het neusje zien dus meer weet ik er niet van! eerste keer dat ik hem zag staan dus of hij is nieuw daar of hij komt uit de winterstalling :D

[rquote=1877345&tid=47508&author=Stender][rquote=1876192&tid=47508&author=wfvdijk]Dinsdagmorgen? Dan ben ik het geweest met deze 86'er GSI. 15 jaar stil gestaan, in januari gekocht en opgeknapt. Dinsdag de eerste kilometers gemaakt.

20110219_poetsen_02.jpg
[/rquote]

Als ik deze Manta zie doet dat mij weer denken aan de Manta GSI van Kees Vlastuin ( magazijn chef van Opel dealer Broekhuis Ede voorheen City Motors) hij had een van de laatste Manta's en deze was echt in nieuwstaat.

Na dat hij hem verkocht had zag ik hem nog regelmatig in Terschuur staan waar de eigenaar zo te zien er ook nog heel zuinig op was. Waar de Manta toen stond staat nu een Calibra , ben eigenlijk wel benieuwd waar de Manta nu is gebleven eigenlijk.

[rquote=1877422&tid=47508&author=egje][rquote=1877345&tid=47508&author=Stender][rquote=1876192&tid=47508&author=wfvdijk]Dinsdagmorgen? Dan ben ik het geweest met deze 86'er GSI. 15 jaar stil gestaan, in januari gekocht en opgeknapt. Dinsdag de eerste kilometers gemaakt.

20110219_poetsen_02.jpg
[/rquote]

Nee zeker niet, lijkt net of die uit de showroom komt. Moest er veel aangebeuren, of viel het mee. :angel[/rquote]

De auto heeft van rondgereden van 1986 t/m 1996 en is toen (schijnt) in een garage/schuur terecht gekomen. Is in januari te koop aangeboden via garage. Auto is originele GSI. Carosserie goed, hier en daar wel wat (bekende) plekjes zoals roest op de deuren en spoiler op achterscherm, maar de onderkant is hard. Motorisch wel het e.e.a. gedaan, met veel hulp van mijn broer (zelf opel monteur). Zie een verslag op mijn site (http://www.wilfredvandijk.nl)

Ga er eerst weer lekker mee rijden en later dit jaar de carosserie aanpakken.

20110219_poetsen_06.jpg

in neeroeteren (limburg, belgie)heeft vorige week vrijdag een manta met volledig rally look in panne gestaan

was een nederlander

heb hem zelf niet zien staan maar een maat die hier is geweest wel

hij zou ook gepraat hebben met hem of met de mensen waar ie stond

zou op de 400pk hebben

de bak zou vast gelopen zijn, ze hebben de cardan moeten verwijderen om te verplaatsen

(naar wat men maat zei, dus hou me de kop nie in als het niet helemaal klopt :) )

was het iemand van hier

vanavond op de A50 bij son ongeveer, een rode B1 met dubbele ronde koplampen!!

ik was met mn gele B1 met matzwarte kap.

gr rick

Terug
Naar boven