• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

heb je mij niet gezien mc lambo ben nog ff met de oranje cc manta op het industrie aan het trappen geweest hij rookt wel een beetje. :D

[rquote=1905647&tid=47508&author=JohnC]vandaag nog een blauwe b en een oranja rode manta b en een grijze senator gespot toen ik hem liet uilopen bij nunspeet toen ik zonder benzine kwam te staan.met de blitz :cry[/rquote]

Ik was in Lelystad vandaag en hoorde van een maat van me dat er een blits op de vluchtstrook stond.

Toen had ik al zoiets van AHA :o Dan zal John zijn geweest

in lelystad was je aan het racen???

ik heb die blauwe manta 2 keer gezien en net toen ik stil stond kwam hij weer voor bij ik denk dat hij ff bij de pomp stond wat ik ook hat moeten doen. :D

[rquote=1905749&tid=47508&author=JohnC]heb je mij niet gezien mc lambo ben nog ff met de oranje cc manta op het industrie aan het trappen geweest hij rookt wel een beetje. :D[/rquote]

en ik ben gister ook nog in Ermelo geweest met de Manta:D:jerry

in huissen gespot net

IMAG0785.jpg

IMAG0784.jpg

IMAG0783.jpg

IMAG0782.jpg

net een manta gespot die de snelweg op ging,in rotterdam zevenkamp..

snelweg richting denhaag/rotterdam centrum/rotterdam zuid

die kant op

[rquote=1905563&tid=47508&author=eddepet007]

Gister een manta op een aanhanger tussen Holten en Rijssen. Een donker blauwe met de neus behoorlijk in elkaar

kijk ben ik ook eens keer gespot

das mijn nieuwe aanwinst stond btw een witte voor de aanhanger

[/rquote]

Ik kwam van de andere kant en zag alleen de blauwe manta boven de vangrail uitsteken! :P

Ik kwam van de andere kant en zag alleen de blauwe manta boven de vangrail uitsteken!

owzo de demontage is al begonnen kijken of we hem klaar kunnen krijgen op korte termijn

wou der zelf tyd mee rijden

[rquote=1907659&tid=47508&author=mantallica]vanmiddag gespot een rood/oranje B1 in Dedemsvaart aan de Hoofdvaart[/rquote]

onze thijs denk ik niet,

een oranje exemplaar stond hier voor de deur :D

:hmmz dus wie was het dan wel..?

met of zonder sky dak?

[rquote=1906734&tid=47508&author=eddepet007]

Zaterdag in Alphen, een groene B Manta cabrio.

mm ben wel nieuwschierig ken geen groene

[/rquote]

die Manta zag dr heel netjes uit:wub, en is met. groen.

en hij zag mij ook staan.

gr Rick

[rquote=1907666&tid=47508&author=Ghanz][rquote=1907659&tid=47508&author=mantallica]vanmiddag gespot een rood/oranje B1 in Dedemsvaart aan de Hoofdvaart[/rquote]

onze thijs denk ik niet,

een oranje exemplaar stond hier voor de deur :D

:hmmz dus wie was het dan wel..?

met of zonder sky dak?

was niet echt oranje meer die tussenkleur en geen skai dak,

ik had deze nog niet eerder hier in de buurt gezien.....

wie :o wie was dat ??

[/rquote]

Terug
Naar boven