• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

[rquote=1910728&tid=47508&author=Opelkees]zeker zonde was een mooie Manta:o[/rquote]

Zeker zonde. Jammer dat we deze niet gezien hebben Kees!!

[rquote=1910354&tid=47508&author=manta_dennis]De Rally for Kids manta.

P1000751.jpg

P1000750.jpg
[/rquote]

Hé, leuke nummerplaat. Mijn eerste auto was een Opel Ascona met kenteken 38-VZ-17!

:D

[rquote=1910918&tid=47508&author=manta_dennis][rquote=1910728&tid=47508&author=Opelkees]zeker zonde was een mooie Manta:o[/rquote]

Zeker zonde. Jammer dat we deze niet gezien hebben Kees!![/rquote]

inderdaad jammer dat we geen actie gezien hebben wel wat foto's gevonden op t net:D

Kan het zijn dat ik zaterdag Mantallica gespot heb bij Wessels in Dedemsvaart?

Stond bij de pomp te l#llen met iemand, ik ging binnen even een kaartje voor de wasstraat halen.

Even later reed je de wasbox in, ik stond met m'n siggie te wachten op m'n beurt.

zojuist om 16:00 uur in Krimpen a/d IJssel op industrieterrein "de stormpolder" een rode A sr.

Zag er in het voorbij gaan erg netjes uit.

Ik ben het hele weekend ook in die buurt geweest.....

[rquote=1911440&tid=47508&author=SiggieTigra]Kan het zijn dat ik zaterdag Mantallica gespot heb bij Wessels in Dedemsvaart?

Stond bij de pomp te l#llen met iemand, ik ging binnen even een kaartje voor de wasstraat halen.

Even later reed je de wasbox in, ik stond met m'n siggie te wachten op m'n beurt.[/rquote]

[rquote=1911656&tid=47508&author=Trompie]Vanmiddag rond uur of 5, een blauwe manta op de n36[/rquote]

Met 400 uitbouw en rolkooi ???

net op Nieuwe Voorthuizerweg bij Nijkerk een Manta B2, kenteken TX-..-..

Was zelf helaas niet met Manta, maar met Vectra.

Haalde mij in, heb nog duim opgestoken.

maandag in de meern replica new kids manta gezien wel

met ronal turbo velgen met een reclameaanhanger erachter.

[rquote=1911440&tid=47508&author=SiggieTigra]Kan het zijn dat ik zaterdag Mantallica gespot heb bij Wessels in Dedemsvaart?

Even later reed je de wasbox in, ik stond met m'n siggie te wachten op m'n beurt.[/rquote]

Ja dat klopt, ik had de TE en Turbo afgetankt en gewassen

voor de Drentherit van de Kadett C Team :P

Toen ik bij de pomp stond te l#llen was ik met de Turbo

Terug
Naar boven