• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

[rquote=1914162&tid=47508&author=opelmanta29]Op de autorai staat een RR Newkids Manta[/rquote]

idd nie zo'n knap ding:thumbdown:cry

[rquote=1914933&tid=47508&author=Opelkees][rquote=1914162&tid=47508&author=opelmanta29]Op de autorai staat een RR Newkids Manta[/rquote]

idd nie zo'n knap ding:thumbdown:cry[/rquote]

Ik dacht dat de oude wagen van piet er stond???

[rquote=1915407&tid=47508&author=dr_antrax][rquote=1914933&tid=47508&author=Opelkees][rquote=1914162&tid=47508&author=opelmanta29]Op de autorai staat een RR Newkids Manta[/rquote]

idd nie zo'n knap ding:thumbdown:cry[/rquote]

Ik dacht dat de oude wagen van piet er stond???[/rquote]

nee een andere met ronal turbo's en 3 delige achterspoiler

vandaag bij de opstelling van de oldtimerrit bij den Brooy in Gilze

IMG_3664.jpg

IMG_3665.jpg

[rquote=1914713&tid=47508&author=voederbiet]vanmorgen de New kids replica van 3fm zien rijden in HHwaard(piet zijn ouwe)[/rquote]

sow wordt die an mij ook es gespot:D:D zag hij er nog een beetje uit of niet:)

idd mooie cabrio

denk dat het de duitser is van ebay heb dan waarschijnlijk de eigenaar al eens gesproken

was wel echte i200 dan

[rquote=1915975&tid=47508&author=piet][rquote=1914713&tid=47508&author=voederbiet]vanmorgen de New kids replica van 3fm zien rijden in HHwaard(piet zijn ouwe)[/rquote]

sow wordt die an mij ook es gespot:D:D zag hij er nog een beetje uit of niet:)[/rquote]

zo in een flits zag die er nog wel ok uit, maar dat doet mijnes ook:jerry:jerry:jerry

Dan zal ik mijn manta maar effe spotten:

DSC_3456.jpg

DSC_3457.jpg

p.s hij staat links van de alfa romeo gtv en achter de ds

De manta bleef staan want ik namelijk mee in deze oude 12 cilinder: :angel

DSC_3499.jpg

[rquote=1917457&tid=47508&author=D-gek]Kom bijna elke ochtend een zilvere B-Manta 1.8 tegen op de weg van Valkenswaard richting Leende.[/rquote]

Die manta komt uit valkenswaard hij staat elke dag bij leende hij staat elke dag bij bedrijf wat daar zit op de hoek op de parkeerplaats

En dan heb ik vanavond rond 19:00 waarschijnlijk jouw Manta gespot op de rotonde Dommeldalseweg/Laan der vier Heemskinderen.

Klonk wel lekker die uitlaat :thumbup . Ik reed met die groene D-Kadett..

Oh Oh wat zou ik ook graag met mijn Manta willen rondtoeren..zit er voorlopig nog niet in :(

[rquote=1918067&tid=47508&author=D-gek]En dan heb ik vanavond rond 19:00 waarschijnlijk jouw Manta gespot op de rotonde Dommeldalseweg/Laan der vier Heemskinderen.

Klonk wel lekker die uitlaat:thumbup. Ik reed met die groene D-Kadett..

Oh Oh wat zou ik ook graag met mijn Manta willen rondtoeren..zit er voorlopig nog niet in:([/rquote]

Jaa dat was ik :D groene d kadett zag er netjes uit:thumbup

Terug
Naar boven