• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

afgelopen zaterdag (voor Pasen) bij Wierden, in de buurt van de recreatieplas aldaar kwam me een groene Manta B tegemoet. Ik reed zelf niet in mijn Manta, maar in een Vectra C.

Manta heb ik volgens mij ook gezien bij laatste Manta run.

zal edwin geweest zijn idd is dar vaak te vinden ivm camping en idd ook meestal bij de run

Niet door mij maar door mijn broer gespot.

Een donkerblauwe manta op trailer met een amerikaanse pick up ervoor. De manta zou zeer mooi velgen hebben en spoiler kit ongespoten op de achterruit. Reed op de a15 ter hoogte van tiel

vandaag gespot bij de FIREZONE tankstation/garage in Zevenhuizen (Gr.) een donker blauwe/zwarte manta B (waarschijnlijk voor reparatie of APK??)

Zag er goed uit....bekende van hier misschien (haulerwijk city "brobbel...") ?

hahah jah wel maar niet zulke goede service als bij kopinga.

ik zweer bij kopinga nooit geen gedonder met die mannen.

en ze zijn ook niet zo duur als hier.

dus als 1 van mijn wagens wat heeft en ik kan het niet vinden of heb een apk nodig.

dan ga ik naar kopinga

@brobbel1 wrote:hahah jah wel maar niet zulke goede service als bij kopinga.

ik zweer bij kopinga nooit geen gedonder met die mannen.

en ze zijn ook niet zo duur als hier.

dus als 1 van mijn wagens wat heeft en ik kan het niet vinden of heb een apk nodig.

dan ga ik naar kopinga

groot gelijk...waarom verranderen van garages als het goed bevalt.

Ik ga altijd Hilberts in Roden...bedrijfs logo zegt genoeg :D (D-Kadett)

vanmiddag in st. oedenrode een hele mooie manta gespot een witte met 400stickers. weet niet of het een echte 400 was. heb geen verstand van manta's. wel een heel dik ding!!

vanmorgen op de terugweg van mantallica in balkbrug een grijze manta b gsi xd-**-** en een stukje verder bij nieuwleusen een zilver kleurige manta b

@Jhmanta wrote:gister avond heeft mijn pa een grijze manta b en een witte manta b gespot in de krim!

volgens mij die nieuwe van ghanz ofzo???

die witte is inderdaad van mij.

de grijze coupe was even op bezoek, en eigendom van een mede manta-club-lid.

@Jhmanta wrote:gister avond heeft mijn pa een grijze manta b en een witte manta b gespot in de krim!

volgens mij die nieuwe van ghanz ofzo???

@Ghanz wrote:de grijze coupe was even op bezoek, en eigendom van een mede manta-club-lid.

die witte is inderdaad van mij.

Klopt, en dat was ik dan weer!

Vandaag gespot in Groningen.

Foto-0005.jpg

13-84-UU.jpg

Terug
Naar boven