• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@kadettje-89 wrote:vrijdag 1 juli in het dorpje van schijndel een grijze manta hb kenteken fd-18-ft.ik liep daar door de straat om naar het dorp te zoeken toen ik de manta tegen kwam en ook nog in de vluchtigheid een donker gouden manta hb alleen weet ik daar nix van zat toen in de bus dus zag alleen de bovenkant.wie o wie is de grijze.grtz

nobody from here

Pfff, ik ben gespot. Door éne inspecteur De Vadder Willy, wat me 50 euro'tjes gekost heeft.

Heb zelfs niemand gezien in uniform of politiewagen...reed zelfs niet te snel...

waarom dan 50 euro ??

@eddepet:Volgens de "Pro-justitia" reed ik gevaarlijk, m'n wielen spinden door toen ik een autocar voorbijstak

op een nat wegdek... Die Willy zal zo'n "Lone Ranger" zijn die z'n frustraties van zijn huishouden moet

uitwerken op een ander...

Dinsdag 5 juli gespot goude opel manta b terhoogte van beesd op de A2.

Zat een kale vrolijke vent in ikzelf zat in een mazda mx-5 we hebben nog gegroet.

Effe benieuwd wie het van het forum was iets met 91-vd of zoiets

Zaterdag avond/nacht een Oranje B1 met volgens mij zwarte koplampen. Kwam van de Trekkertrek af in Putten. Ging achter me aan de snelweg op richting Amsterdam

ja had hem daar ook al vaker zien staan en ik spotte gisteravond nog een grijze ascona

ter hoogte van de super de boer marknesse :jerry

Al enige tijd spot ik deze gele B1 in Eerbeek maar nooit een foto kunnen maken.

vandaag dan toch gelukt.

gelemantab1.jpg

En regelmatig spot ik een rood/zwarte Manta B1 op de parkeerplaats van Schut Hoes Cartons BV in Eerbeek.

ik zal van de week eens proberen een foto van die Manta te maken.

Staat hem goed die gele kleur, net als bij de A manta een echte blikvanger. :wors Kan je er nog wat extra foto's van maken, dat zou mooi zijn.

Vandaag, ergens tussen 9:30 en 10:00, voor de zoveelste keer de grijze A Manta gezien die ik hier wel vaker spot.

Reed op de rotonde bij de Tinq in Zwolle.

@egje wrote:Kan je er nog wat extra foto's van maken, dat zou mooi zijn.

Hierbij nog wat foto's van de gele Manta b1

gelemantab1-02.jpg

gelemantab1-01.jpg

Foto's van die rood/zwarte Manta, heb ik nog niet kunnen maken, hij stond er niet.

Misschien dat hij er volgende week weer staat.

Op de foto lijkt hij best wel mooi, maar als je dichtbij komt

zitten er best veel roestplekken op.

Al die zwarte stipjes op de kofferklep, zijn roestplekken.

Bij de 2e foto zie je voor de bestuurdersspiegel een zwart vlak

daar hebben ze volgens mij bitumen overheen geplakt.

die heeft dacht ik ook op MP te koop gestaan

is een automaat op lpg dacht ik

eddie is daar nog bij wezen kijken ,maar bleek achteraf geloof ik erg veel werk in te zitten

Terug
Naar boven