• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Gisteren in Uden:

0-SAM_2617.jpg

@Opel Team Putten wrote:@mantadevil wrote:gistermiddag in nijkerk een blauwe gsi stond ergens bij een zaak geparkeert

zaten ronals onder en mistlampen in de bumper

Dat was mijn Manta,, staat er altijd mooi in the picture..;)

Wel mooi, een blauwe GSi in de buurt :) Ik rij een blauwe GSi in omg. Amersfoort met hetzelfde bouwjaar :) Ik dacht dat ik wel eens gespot zou zijn, alleen de mistlampen in de bumper heb ik niet :)

Die van mij is alleen een paar tinten donkerder gespoten. Die van jou (in je avatar) is de kleur zoals de mijne van de band af kwam rollen en moet ooit ook weer zo worden. (nog ff doorsparen voor een spuitbeurt)

@BlitzKicker wrote:@Opel Team Putten wrote:@mantadevil wrote:gistermiddag in nijkerk een blauwe gsi stond ergens bij een zaak geparkeert

Wel mooi, een blauwe GSi in de buurt :) Ik rij een blauwe GSi in omg. Amersfoort met hetzelfde bouwjaar :) Ik dacht dat ik wel eens gespot zou zijn, alleen de mistlampen in de bumper heb ik niet :)

Die van mij is alleen een paar tinten donkerder gespoten. Die van jou (in je avatar) is de kleur zoals de mijne van de band af kwam rollen en moet ooit ook weer zo worden. (nog ff doorsparen voor een spuitbeurt)

Heb de Manta nu 2.5 jaar en rij er in de zomermaanden veelal mee op en neer naar m'n werk en de hobbyschuur voor de cross in Lettele.. Er zit wel een paar plekjes aan voor het oog,, goed bijhouden met poetsen scheelt al de helft..;)

@Opel Team Putten wrote:@mantadevil wrote:gistermiddag in nijkerk een blauwe gsi stond ergens bij een zaak geparkeert

dacht al dat het die van jou was ja

zag hem in een ooghoek ineens staan

al een paar keer een prachtig mooie witte manta gsi zien staan in halsteren bij de servicedealer/vaartland bij mij om de hoek.. van wie is tie??

geen manta gespot,wel de eigenaar van een paar mooie exemplaren:

jo (a-manta m3,b-manta m5)

vandaag bij rdw in elsloo met eem mooie commodore station. :wub

Gisteren op de A1 Martijn gespot in zijn witte Manta B 400 replica :thumb

Ik toeterde en zwaaide nog in mijn zwarte Toyota Prius :angel

Hij hield zich wel netjes aan de snelheid.... zat er zelfs nog onder :jerry

Gisteren bij stadion De Vliert in Den Bosch een supernette roze Manta A gespot met verbreed SR staal.

Volgens mij heb ik hem ooit ook eens op marktplaats gezien. Iemand van hier toevallig??

vandaag blauw metallic Manta-A gespot op de A7 ter hoogte van Leek.

Heb er een fotootje van op de mobile, nu nog even plaatsen

Een andere Manta stond te kijken bij het wegrijden van de trucks bij het Truckstarfestival in Assen

Zondag in de na-middag tussen de vrachtwagens van Truckstar op de A28 een rode Manta B.

Wij reden in die ene vrachtwagen die toeterde :jerry :thumbup

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Gisteren op de A1 Martijn gespot in zijn witte Manta B 400 replica :thumb

Ik toeterde en zwaaide nog in mijn zwarte Toyota Prius :angel

Hij hield zich wel netjes aan de snelheid.... zat er zelfs nog onder :jerry

jaja ik ben een nette bestuurder :angel

nee ik moest nog een paar 100 km en had geen zin om elke 200 km te tanken..

Vanmiddag in Bennekom een gouden B-CC. Reed zelf in een Calibra en mijn broertje reed ervoor met zijn Vectra, we hebben beide gezwaaid.

Net voor mij op de weg van de glane naar Overdinkel een blauw of grijze manta met i200 sticker erop kenteken was iets met sj volgens mij, wel leuke manta om te zien :thumb

Terug
Naar boven