• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@lenn0 wrote:ik had de advertentie ook gezien, is het niks voor die kennis van je?

lijkt me nette auto maar niet echt mijn smaak.

hee len

ik heb hem op de hoogte gebracht, dus wie weet

@GSI-EVO2 wrote:Gisteren gespot op het Damplein in Leidschendam: het gifgroene monster uit Maaskantje ;) .

Terwijl jullie iets te eten gingen halen kon ik mooi in de gaten houden hoeveel voorbijgangers je Manta hebben bewonderd (zat te eten bij Ventje).

En dan zeg je niet eens hallo ;) ik was er om de wagen bij een vriend weg te brengen. Hij ging tijdens me vakantie de wagen klaar maken voor de time attack

Vorige week zaterdagochtend op de A2 vanuit Den Bosch deze Manta op trailer gespot. :wub

0-SL377116.jpg

@JohnC wrote:vandaag 16:15 op rtl7 de grijze a manta met groene strepen bij de anwb. met een beetje schade

Kon hem nergens terug zien bij Helden van de weg, Welke aflevering ging het om dan? Ben toch wel nieuwsgierig geworden. :angel

ja is een bekende manta die is al tijdje in het manta wereldje

heb meerdere verhalen over de staat van de auto gehoord maar die ga ik hier niet plaatsen sorry

persoonlijk vind ik het een mooie manta

maar het is al tijdje geleden dat ik hem live gezien heb

Ligt ook gewoon een standaard 2.0 cih blok in die 400r toch?

Dat, en het 4 gaats onderstel, en misschien ook wel de twijfelachtige staat maakt hem al te duur.

Ik laat auto's die al zo lang te koop staan lekker voorbij gaan, die blijven echt wel met een goeie reden zo lang staan. Ondanks de economie raak je nog steeds alles wat gewoon goed is en normaal geprijst is gewoon kwijt.

Uitzonderingen daargelaten, maar een 400r lijkt me nou niet bepaald onverkoopbaar over het algemeen. ;)

@lenn0 wrote:Ligt ook gewoon een standaard 2.0 cih blok in die 400r toch?

Dat, en het 4 gaats onderstel, en misschien ook wel de twijfelachtige staat maakt hem al te duur.

Ik laat auto's die al zo lang te koop staan lekker voorbij gaan, die blijven echt wel met een goeie reden zo lang staan. Ondanks de economie raak je nog steeds alles wat gewoon goed is en normaal geprijst is gewoon kwijt.

Uitzonderingen daargelaten, maar een 400r lijkt me nou niet bepaald onverkoopbaar over het algemeen. ;)

is ook een replica staat er bij.

vind de prijs vrij hoog voor een replica.

en er zullen wel vraagtekens bij het bj en kent zijn.

maar dat is mijn menig.

back on topic

rond 22:45 een groene manta, bij tankstation op de A13, den haag richting rotterdam.

Ik kwam net in mijn calibra aanrijden en ging ernaast staan aan de andere kant van de pomp.

maar hij reed achteruit, omdat er een auto voor hem stond en toen via een andere pomp reed ie weg richting rotterdam.

@mantamafkees01 wrote:Donderdag in Baarn een paarse Manta B. Mooi kleurtje. :thumb

Die heb ik ook zien staan. Met zwarte velgen, 3 delige kofferklep spoiler en inderdaad mooie kleur :) Ik heb hem op de kiek gezet :kewlpics

30435_123843267641033_100000460822198_227765_5287705_n.jpg

Sorry als hij niet werkt maar is een a manta in de tourwagen trophy zal voor sommige wel een bekende zijn :D

HERSTEL HET IS EEN KADET, klachten moeten naar mijn broeder figuur :swear

@inayat wrote:rond 22:45 een groene manta, bij tankstation op de A13, den haag richting rotterdam.

Ik kwam net in mijn calibra aanrijden en ging ernaast staan aan de andere kant van de pomp.

maar hij reed achteruit, omdat er een auto voor hem stond en toen via een andere pomp reed ie weg richting rotterdam.

Dat was ik had gisteren de wagen opgehaald in Leidschendam voor de super sunday :)

Terug
Naar boven