• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@mantallica wrote::D gister bij Pekel in Hollandscheveld de zelfde oranje B gespot, en vandaag

weer bij mij op de dam voor onderdelen

en dan vanavond hier weer op de brug :D

het eerste onderdeel is hij al kwijt :P:P:P

alsof jij hier altijd an komt :D

nee t ding is niet van mij, en ben ook niet meegeweest halen.

is van de buurman :D

gezellig buurtje hiero.. bij goed weer staan er hier nu 5 manta`s in de straat, en ook nog eens strak naast elkaar. tijd voor een groepsfoto :P

04112011075.jpg

gister middag in oudega gariperwei 54

Gister 2x Manta A gespot in Breda.

een geel/zwarte bij de woonboulevard en even later een zilver grijze in de hoge vucht bij het Bosch gebouw

Iemand van hier toevallig??

Groet Marvin

@mantallica wrote:@voyageboy wrote:rode manta b cc rond 12:00 vanaf swifterbant naar dronten (weet niet hoe die weg heet) :hmmz

waarschijnlijk deze die was vandaag op de onderdelen beurs in Tolbert

P1120231.jpg

hee nice.... dat was hem inderdaad wel hahaha :thumbup

He ben ik ook weer eens gespot met mijn rode cc,was wel een beetje pissig die dag stond toen meer dan een uur in de file voor de ketelbrug. :swear brug

@Opelkees wrote:gister de GSI van Dolmans nog even op de brug gehad bij de Opel testdag

klopt. Was gezellig. Alleen jammer dat bleek dat 3 van de 4 veren van de Manta gebroken zijn.

@mantamafkees01 wrote:Vanmiddag in Dieren de Manta of misschien de oude Manta van Osman.

is de oude manta van osman

is nu van de man van het ooievaarsnest die ook die i200 heeft

ben er ook al geweest heb er wat stickers op gemaakt

Terug
Naar boven