• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@streamline wrote:Oke, Moest je in Leiderdorp wezen dan?

Moet zeggen, je Manta zag er netjes uit! Bovendien klonk hij ook wel lekker :wub

ik moest in leiden en leidschendam zijn. we reden volgens mij door leiderdorp.

zit nu een compleet bewerkte c20xe in met 300 graden nokkenas dat klinkt wel lekker. in januari gaat de c20let 310 pk erin van een vriend. dat is iets stiller en rijdt beter voor dagelijks gebruik. in welke wagen reed jij?

@Duurt wrote:vanavond op de A28 vlak boven Zwolle, rood/oranje manta-a met kar erachter met handel er op

beetje heel erg late reactie, maar was ik waarschijnlijk met motor en brommers op de kar op weg naar oldtimerdag ruinerwold. bij me reed een zwarte mini met eveneens een brommer op de kar.

70-60-xt bruine manta a om 12:10 gespot op het parkeerterrein in tiel van de zwarte markt,

zat nog wel wat werk aan maar zag er verder leuk uit.

@voyageboy wrote:70-60-xt bruine manta a om 12:10 gespot op het parkeerterrein in tiel van de zwarte markt,

verrek das mijn oude manta :thumb :thumb

@Kermitkiller wrote:@voyageboy wrote:70-60-xt bruine manta a om 12:10 gespot op het parkeerterrein in tiel van de zwarte markt,

verrek das mijn oude manta :thumb :thumb

haha ok leuk omdan zoiets te lezen...

zat wel wat werk aan maar voor de rest was die wel knap :thumbup

ja dacht ik ook aan haha

had ik zelf eerst intresse in gehad wel wezen kijken maar zat me iets te veel aan voor op t moment wel nette originele

vanavond 23-12.. op de a 73 richting venlo,

een paarse manta cc, haalde mij in (ik was met senie)

deze manta stond even later te tanken bij de total

heb nog ff naar getuuuuuut

Staat ook een rooie Manta A met een neus van een A Manta als aanhanger in de showroom van Van de Vegt motoren in Oud Leusden.

@Martijntwello wrote:vanavond 23-12.. op de a 73 richting venlo,

zo zo, sennie weer eens van stal gehaald?

@*Jurgen* wrote:Staat ook een rooie Manta A met een neus van een A Manta als aanhanger in de showroom van Van de Vegt motoren in Oud Leusden.

die staat er denk ik al wel een jaar of 16 ! alleen denkt de eigenaar dat die manta van goud is , ik heb hem ooit eens gevraagd naar de prijs en dat was toendertijd al 24.000 gulden ! en dat zal nu wel meer zijn denk ik .

@manta_dennis wrote:@Martijntwello wrote:vanavond 23-12.. op de a 73 richting venlo,

zo zo, sennie weer eens van stal gehaald?

jazekers,

hij is nog niet helemaal 100% in orde.. bover de 100kmh wil nog niet. ivm trillen van de cardanas. maar tot die snelheid gaat het goed:P hahaha

vaak bin ie te bange he

@ikdenman wrote:@*Jurgen* wrote:Staat ook een rooie Manta A met een neus van een A Manta als aanhanger in de showroom van Van de Vegt motoren in Oud Leusden.

die staat er denk ik al wel een jaar of 16 ! alleen denkt de eigenaar dat die manta van goud is , ik heb hem ooit eens gevraagd naar de prijs en dat was toendertijd al 24.000 gulden ! en dat zal nu wel meer zijn denk ik .

na die 16 jaar zal het er allemaal wel niet beter op geworden zijn, dus de prijs kan mooi onderuit nu haha

bijna gouden koets haha

@Ghanz

dan ken jij v/d vegt nog niet hahahahaha kan hij het niet beuren dan blijft ie maar lekker staan ! maar soms wordt ie ff gestart en verplaatst naar een ander plekje in de showroom dus hij staat al die tijd wel binnen !

die manta staat er inderdaad al heel erg lang,ben daar ook al diverse keren geweest

heeft wel vaker ook wat oudere opels achter staan.

ben der laatste keer daar geweest voor een b manta ,deze is nu in het bezit van een forumlid(marcelboukes)

Terug
Naar boven