• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

vanmorge rond een uurtje of half 11 een bruine a manta gespot en natuurlijk het bekende opel groet gedaan naar elkaar:)toevallig iemand van hier?

@Opel_Freak25 wrote:vanmorge rond een uurtje of half 11 een bruine a manta gespot en natuurlijk het bekende opel groet gedaan naar elkaar:)toevallig iemand van hier?

wat is nou weer de bekende opel groet? hahaha

net zoiets als die negers uit de ghetto doen?

large_gang-signs.jpg

:D

@Opel_Freak25 wrote:vanmorge rond een uurtje of half 11 een bruine a manta gespot en natuurlijk het bekende opel groet gedaan naar elkaar:)toevallig iemand van hier?

waar heb je deze gespot???

als dat in de buurt van ens/kraggenburg was ,is dat warschijnlijk Ben geweest

deze komt uit kraggenburg van de neushoornweg en zit niet op het forum zo ver ik weet

@mantadevil wrote:@Opel_Freak25 wrote:vanmorge rond een uurtje of half 11 een bruine a manta gespot en natuurlijk het bekende opel groet gedaan naar elkaar:)toevallig iemand van hier?

waar heb je deze gespot???

als dat in de buurt van ens/kraggenburg was ,is dat warschijnlijk Ben geweest

deze komt uit kraggenburg van de neushoornweg en zit niet op het forum zo ver ik weet

dit was in ens zelf op de baan, ben ken ik wel daar heb ik ooit een b kadett van gekocht maar of het hem was durf ik zo nie te zeggen het was wel een kale meneer:)

ja dan zal dat Ben geweest zijn ,die heeft ook niet zoveel haar op zijn kop :jerry

zover ik weet rijd hij met die bruine a.

ben deze vaak tegen gekomen ,of zijn vrouw rijd er mee

kom hem vaak zo rond 8:15 tegen tussen ens/kraggenburg

oke ik had gehoord dat daisy een eigen manta zou krijgen en toen haden ze over een oranje kleur.

en die zwarte manta dan met die dikke uitlaat pijp eronder?

ik meende dat hij die ook klaar wou maken?

Terug
Naar boven