• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Ja druk heb ie het wel maar zijn groene schiet aardig op

Van de week hebben we vooras en blok der in gehangen

Volgende week geloof ik rem leidingen dus duurt geen eeuwig heid meer dat ie weer op de weg is

Maar bastiaan schiet daar al beetje op

nee eddie helaas niet ik begin er nu zelf ook van te balen.

maar helaas er zijn rekeningen die eerst betaalt moet worden.

maar ooit rijdt er weer een gele manta door almelo city :D

Ja moet wel keer weer mijne en edwin s gele is ook al verdwenen zijn dan wel weer gouwe en rooie en oranje voor terug ge komen en hopelijk binnen kort 2 blauwe

nog een gele in almelo??? :shock: dan ben ik erg benieuwt waar die staat.

maar eddie mijn goede voornemen voor 2012 is dat ik aan de manta ga beginen.

want zo,n fiat seicento -offtopic rijdt wel erg goedkoop maar tis niet wat voor buiten de ring van almelo.

maar een bezoek aan mantamafkees hebben we allebij overleeft :thumb

Heb idd nog een gele paar keer gespot maar van wie die is weet ik

Niet meer

Was wel wat mee zou zeer goed kunnen dat die die jamex bumpers heeft

Rijden er nog wel paar rond hier. Zwarte en 2 rode 1 met 86 er kenteken alst ik goed heb

Net in Hilversum: goudkleurige Manta A met zwart vinyl dak, rode striping en moderne lichtmetalen velgen. Kenteken niet kunnen lezen, helaas.

@manta_dennis wrote:Zaterdag rond het middag uur op de A12 tussen Maarn en Zeist richting Utrecht een matzwarte B. Had een luchthapper op de kap voor waarschijnlijk de 2.4, een ribbenkast achterop, geen achterbumper, dubbele vierkant koplampen en wielen met een brede rand.

Kenteken was iets van SY ..... dacht ik.

dat was de auto van keane. auto komt uit lichtenvoorde

was origineel een 1.8 nu een c20xe

Afgelopen zaterdagmiddag, rond 15:45 een schitterende Manta A in Breda, op de Sophiastraat. De bestuurder had volgens mij een vier- of vijfpuntsgordel om en de auto was een soort lichtblauw metallic gespoten. Ik stak m'n duim op en de bestuurder knikte nog ff terug.

Was helaas te laat voor het maken van een foto. Iemand van hier? Pm me dan even alsjeblieft.

Gespot deze week in Groesbeek bij de huisarts.... een oranje Manta A met GTE of SR striping.

En vandaag in Arnhem een oranje Manta B, met wat ik zo snel kon zien aardig wat plamuur plakken. Maar stond zelf nog bij de J.F.brug voor de stoplichten... de Manta reed richting MM en Musis-P.

afgelopen vrijdag de 13e..

in Twello Centrum

een grijze b

ik heb de 400 er maar bij geparkeerd, stond wel grappig, zovaak kom je zoiets niet meer tegen

in de winkel straat

@eddepet007 wrote:Heb idd nog een gele paar keer gespot maar van wie die is weet ik

Niet meer

Was wel wat mee zou zeer goed kunnen dat die die jamex bumpers heeft

Rijden er nog wel paar rond hier. Zwarte en 2 rode 1 met 86 er kenteken alst ik goed heb

zo ver dat ik het weet is die gele.

van ene henk henk prutser noemen ze hem daar in de buurt.

hij is chauffeur.

heb ik gehoord meer weet ik er ook niet van.

Terug
Naar boven