• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@RISL wrote:Afgelopen zaterdagmiddag, rond 15:45 een schitterende Manta A in Breda, op de Sophiastraat. De bestuurder had volgens mij een vier- of vijfpuntsgordel om en de auto was een soort lichtblauw metallic gespoten. Ik stak m'n duim op en de bestuurder knikte nog ff terug.

Was helaas te laat voor het maken van een foto. Iemand van hier? Pm me dan even alsjeblieft.

heu das nou is leuk da ik is gespot ben met mijn Atje king:

RISL je hebt PM :vertag

k*t ook nie gezien kom der ook wel elke dag langes

@mantadevil de Ascona remt weer perfect even bij me oom op de bank geweest daarna de brug ff op en de uitlaat

even tijdelijk dicht gelast nu mooi toeren :thumbup

@Martijntwello wrote:afgelopen vrijdag de 13e..

in Twello Centrum

een grijze b

ik heb de 400 er maar bij geparkeerd, stond wel grappig, zovaak kom je zoiets niet meer tegen

in de winkel straat

Die witte heeft die kenteken NL-..-.. ??? Die spot in vaak in Apeldoorn op de Stadhoudersmolen

zondag avond nog een Manta gespot.

geen kenteken bekend, maar met een goede reden:

deze was naar wat ik in het donker kon zien, net gespoten. kleur leek op een grijs/bruine kleur.

was volgens mij een Manta B.

stond op een trailer achter een Opel Vivaro (of de nissan/Renault versie).

dit was rond 7 uur 's avonds, in Nijverdal.

op de nieuwe afslag achter Toyota dealer Konijnenbelt.

Wellicht al eens eerder gespot, maar geen zin om alle 212 pagina's terug te gaan lezen: Blauwe Manta DN-71-XB op de parking bij DAF-dealer Allers in Weert op 18-01-2012..

@Rob-Epe wrote:@Martijntwello wrote:afgelopen vrijdag de 13e..

in Twello Centrum

een grijze b

ik heb de 400 er maar bij geparkeerd, stond wel grappig, zovaak kom je zoiets niet meer tegen

in de winkel straat

Die witte heeft die kenteken NL-..-.. ??? Die spot in vaak in Apeldoorn op de Stadhoudersmolen

ja klopt

kameraad van mij spot wel eens een uitgebouwde Manta in omgeving nijmegen.

Afgelopen vrijdag issie gespot op de Hogelandseweg, ploatie is om 15.15 genomen.

Toevallig iemand van hier?? (staat wel verscholen op de achtergrond, helaas geen goeie foto)

mantau.jpg

een a manta in Heemskerk gespot een goudkleurige op de tolweg afgelopen woensdagochtend met 35 in het begin van de kenteken

In een reclame spot van Bros chocolade reep, aan het einde van de reclame staat deze buiten voor de deur.

Toevallig van mijn vrouw, alleen de vlamstickers horen er niet op.

vanmiddag bij de pekel ( autohandel c sloop) te hollandscheveld. das ergens in drenthe. :D

blauwe manta b Combi Coupe in vergaande staat van ontbinding!

zo lek als een mantje. bah wat een water aanboord zeg, en ja,stond op het handelsplein.

kost da ??? 850 euro zo mee. naar aanleiding van deze prijs maar niet verder gevraagd.

@Ben_M wrote:kameraad van mij spot wel eens een uitgebouwde Manta in omgeving nijmegen.

Afgelopen vrijdag issie gespot op de Hogelandseweg, ploatie is om 15.15 genomen.

Toevallig iemand van hier?? (staat wel verscholen op de achtergrond, helaas geen goeie foto)

mantau.jpg

Kan ook een andere zijn... Kenteken TN-S.-..

Die ben ik al eens driftend tegengekomen in Kranenburg (vlakover de grens bij Nijmegen)

Terug
Naar boven