• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Zaterdagmiddag in Apeldoorn een Manta gespot... Er stond iemand bij die zeker wel 100 kilo woog en die af en toe vieze luchtjes produceerde.. iemand van hier?? :D

Er stond ook iemand bij met een blauwe Manta die zei dat ie groen was :hmmz

Gisteren in Nijkerk bij de Karwei om de hoek van mn werk stond een grijze/zilveren A manta :wub

Het was 19:18 toen ik er voorbij reed...

13212cc6abk56276.jpg

http://www.info-pagina.com/link.php?http://www.autokoophandel.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afgelopen ...???... in ieder geval afgelopen week gespot op de Oranjesingel te Nijmegen richting Keizer Karelplein een licht-blauwe (baby-blauw] Manta A.

Kenteken AL-40-45

Zag er zeer zeer mooi uit !!!! :thumbup

Moest helaas zelf de Prins Bernardlaan op, anders had ik 'm nog wel even gevolgd.

Iemand foto's van deze zeer mooie verschijning ???? :kewlpics

gistermiddag in emmeloord op het industrieterein nagelerweg een grijze b manta

deze heeft laatst op marktplaats te koop gestaan

was met lichtbak op de neus en special paint op de motorkap

Zo rond 16:45 een ontzettend dikke Manta B2 op de snelwegen A59 en A16. Schittend blauw, ontzettend breed en achterop in zwarte letters 'Irmscher'.

Ik reed zelf in die Capri Yellow Coupé die constant om jouw heen reed om foto's te maken :P

Sorry dat ik niet kon rijden, gaat moeilijk met zoveel kwijl op de voorruit door die dikke Manta....en dan ook nog eens proberen foto's te maken :jerry

Moet de foto's nog uploaden, maar zit de eigenaar van deze Manta hier op het forum?

Rond 17:45 in hartje Ospel (bij Weert) een hele nette blauwe Manta B1 CC, brede velgjes en laag.

We hebben elkaar nog gegroet, reden elkaar tegemoet. Ik reed met m'n goudkleurige Kadett D.

@voederbiet wrote:volgens mij ruud B gespot in zijn gele A manta vanmiddag op de A1 ongeveer bij barneveld

Ja klopt, 's ochtends van het westen naar Ugchelen gereden, KLIP 1 van de DHRC gedaan, en 's middag weer naar huis gereden.

vandaag bij ype kramer (leeuwarden) op het parkeer plek.

een blauw c kadett 1200 nog met de eigenaar gesproken.

toen ik terug reed naar huis nog een bruine b1 met achterraam jaloezie erop reed een vrouw in.

beide even zwaaien en toeteren.

was zelf ook mijn manta gsi

Gisteren rond 17:00 een rood /oranje (sorry, ben kleurenblind) A Manta op de A58 in Roosendaal, komende uit de richting Breda.

gister avond tegen een uur of 11 in Sambeek een blauwe manta gespot met 400 uitbouw en mantzell front. overigens ook netjes een vossenstaartje aanwezig aan de binnenspiegel. Zwart leren interieur en blijkbaar iemand die in de kroeg(gouden leeuw) zat of zoveel vertrouwen heeft in de inwoners, want hij had z'n raam nog open staan.

20120326231554.jpg

20120326231539.jpg

20120326231457.jpg

Die Manta heb ik op de vorige pagina ook beschreven!

Heb er ook wat gave snelwegfoto's van gemaakt, maar dat was op de A59 en A16 richting Breda.

Terug
Naar boven