• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Afgelopen woensdag in Zutphen gespot bij ik dacht Auraris of zoiets.... een goudkleurige Manta B 1.8s met i400 achterspoiler.

Kenteken PV-10-TG ... iemand van hier ???

@voyageboy wrote:die in gramsbergen heb ik ook gezien een gele en een blauwe als het goed is... heb nog met hem staan kletsen maar das ook al weer dik een jaar geleden...

btw: gespot:manta b ny-78-jb goudbruin voor de rest lekker standaard manta gsi wielen in de zelfde kleur bij swifterbant op een oprit. (maar mijn stiefvader was neit lief genoeg om even te stoppen/ af te remmen.)

hej leuk mijn Manta king:

@voyageboy wrote:vrijdag rond 3 uur gespot op station zwolle : b manta een rode jf-96-jy (niet 100% zeker over het kenteken) knap ding die wagen

Kenteken klopt volledig ;) Heb deze wagen afgelopen zaterdag om exact 6:44 gespot op het parkeerterrein van Albert Heijn Distributie Zwolle. De kans is er dat het iemand met een leidinggevende functie betreft gezien de wagen er om 10 over 4 'smiddags nog stond. Terwijl de dagdienst voor personeel van 7:00 tot 15:30 is ;)

Voor de liefhebbers:

tcyOh.jpg

@Gerrit78 wrote:@calibra_8v wrote:telkens als ik ga tanken bij de opel dealer in Zeist spot ik deze manta gsi:

Foto-GZNLHWOB.jpg

foto ff snel gemaakt met de telefoon, weet niet of het iemand is van het forum toevallig?

Dit is toch achter bij de Vestdijklaan?

Ja, deze is van mij. Stond bij de ZAM in Zeist, waar mijn broer werkt (altijd handig een opel monteur in de familie). Startmotor was kapot, had eerst een verkeerde toegestuurd gekregen. Sinds zaterdag staat' ie er niet meer!

Overigens zag ik zaterdag zelf een witte B-manta (met blauw kenteken en dubbele koplampen) op de dijnselburgerlaan rijden. Zag er mooi uit.

13-27-uu gespot bij de sloop in emmeloord.

helaas geen foto maar hij was niet heel goed dus ik hoop niet dat die op de sloop eindigt. was om half 4 vrijdag

hé Kees,

Als het goed is heb je mijn Manta laatst nog gespot op je werk ;)

Was trouwens helaas niet helemaal opgelost, stond zelfde ochtend weer stil, moest voor 3e keer afgesleept worden :(

Bleek uiteindelijk de HAL sensor te zijn. Nou loopt ie weer als een zonnetje :D

@Dolmans wrote:hé Kees,

Als het goed is heb je mijn Manta laatst nog gespot op je werk ;)

Was trouwens helaas niet helemaal opgelost, stond zelfde ochtend weer stil, moest voor 3e keer afgesleept worden :(

Bleek uiteindelijk de HAL sensor te zijn. Nou loopt ie weer als een zonnetje :D

klopt ja mocht m zelf afslepen in de regen :swear :swear :jerry

Gister, een witte B (1?) op de A28, ter hoogte van de Esso bij Nulde. Volgens mij 3-delige achterklepspoiler, en een skai-dak, blauwe platen. Stond achterop een autoambulance, getrokken door een fijne Volvo stationhok.

Stond dat ding niet laatst op Marktplaats?

Terug
Naar boven