• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Vandaag in Heythuisen een paarse b gespot, met dobbele koplampen, gsi interieur en kinderzitje op de achterbank

Zag er zo snel best netjes uit.

Ik zie al enige tijd in Hijum (Friesland) een grijze Manta staan op "De Loane"

Op het parkeerterreintje op de hoek, iemand van hier ??

Rik :D

@mantadevil wrote:Gistermiddag rond half 3 in Emmeloord een goudkleurige b manta op de Nageleweg .

is dit niet die jorick ofzo iets uit ens? zie(hoor en ruik) ik wel eens langs komen als ik bij me ouders ben

Aan de singel in Enschede, in een parkeerhaven in de buurt van de Opel dealer Bleeker, staat een witte Manta type A (met ook wat zwart ;) ) te koop ook nog eens. Reed er dit weekend langs, dus helaas geen foto.

vandaag rond 14:30 aan de griendsteeg in Dongen

iemand van hier toevallig?

griendsteegDongen.jpg

Kreeg net te horen dat er twee straten achter mij een Manta zou staan, natuurlijk gelijk even wezen kijken en even snel een foto gemaakt.

2013-02-12112802_zps3d0c8b83.jpg

2013-02-12112814_zps3fa4bfe5.jpg

@JOZO wrote:In Oosteind de doorgaande weg een zwarte A Manta met veel werk (oa voorfront) Gele kenteken platen.

Bovenstaande foto is die van hierboven

@Opel_Freak25 wrote:@mantadevil wrote:Gistermiddag rond half 3 in Emmeloord een goudkleurige b manta op de Nageleweg .

is dit niet die jorick ofzo iets uit ens? zie(hoor en ruik) ik wel eens langs komen als ik bij me ouders ben

het is johrin haha en dat was ik ja binnenkort niet meer in de goude maar in de blauwe :D dan de kop van de goude er maar eens af trekken is toch wel een aan revisie toe

Vanmorgen in Heerde een rode B 17-JN-*( ;)

Met 400 achterspoiler... mooi rood

Even achter gereden, deze ging richting Wezep en/of A50... moest zelf richting 't Paddendorp

@eddepet007 wrote:Was mijn vrouwtje

Heb ik niet echt gezien... donkerbruin haar verder weet ik niet.

volgens G-Maps kwam ze uit de Keuterstraat, en waar ik de Molenweg opging vervolgde de B de Kamperweg.

Ben zolang niet in Heerde geweest, dat ik niet eens wist dat de bushalte daar is verbouwd aan de Brinklaan :angel

Je 400 spoiler vertoond wel wat verzakking... maar is denk ik weinig aan te doen of niet ???

Op de achtergrond een rode Manta in de Bros Tablet reclame.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten, MArk

Terug
Naar boven