• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gister in h berg vlakbij boomstam restaurant nog mooie witte a manta gezien!

was voor mij geen bekend koppie! :hmmz wie o wie? :thumb

kan inderdaad heel goed van hakkers wezen ja.

dat hij m nog de straat op stuurt, zo aan het eind van het jaar...

vanmorgen werdt mij de pas nog afgesneden door zo`n verelende Manta rijder... ;)

;) de bruine b1 met sky dakkie moest even voor mijn wannabee opel (traffic) langs, op

de rontonde dedemsvaart. jou vast wel bekend.. die wagen @mantallica

@Ghanz wrote:

vanmorgen werdt mij de pas nog afgesneden door zo`n verelende Manta rijder... ;)

;) de bruine b1 met sky dakkie moest even voor mijn wannabee opel (traffic) langs, op

de rontonde dedemsvaart. jou vast wel bekend.. die wagen @mantallica

wel eens zien rijden maar wie dat is??

vanmorgen een oranje B1 met zwart vinyl dak een m kenteken, ik denk niemand van hier reed en oudere vrouw in! wel een mooi ding , de manta ja!

vanmiddag tussen 16.15 en 16,30, witte gsi met opel sport strepen op de deur 3 delige kofferspoiler ter hoogte van steenbergen reed vanuit bergen op zoom richting steenbergen

Terug
Naar boven