• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

gespot in tiel bij restaurant de betuwe

Foto-EGH7XSCZ.jpg

Foto-V7L8OV87.jpg

Vanmorgen tussen etten-leur en breda (A58) een bloedsnelle A-Manta kenteken 48-94-PG.

Moest 160 rijden om achter um te komen.

Hij trapte goed door,rijd op gas

Afgelopen woensdag middag in beverwijk 2 b manta's gespot een rode gsi en een goedkleurige 18S GT stonden ergens op een industrie terein in de buurt van de markthallen

@Bavel wrote:jip das deze GT/E replica komt uit Breda ligt een 2,4 in

GetAtta.jpg

Ik zie 'm ook wel eens, die kerel rijdt altijd behoorlijk door.

Heb 'm helaas nog niet op de foto gezet.

Na bijna een jaar lang geen B-manta's in het wild te hebben gespot, ben ik er vandaag weer 1 tegen gekomen!

Betreft een witte B1, die rond de klok van 5 over de A73 reed thv afslag Baarlo (Venlo).

Had een zwaar geluid dat me meteen opviel, en reed tussen 2 vrachtauto's in op de rechter rijstrook.

Ik zelf was op de vluchtstrook bezig met de reparatie van een Daf xf105..

Iemand van hier toevallig? :hmmz

@RISL wrote:@Bavel wrote:jip das deze GT/E replica komt uit Breda ligt een 2,4 in

GetAtta.jpg

Het kenteken komt me bekent voor. In 1980 toen ik in dienst zat, was er een korporaal die ook die manta te koop had, met volgens mij met dit kenteken. Die was ook groen en op gas, en had een wit interieur het was een 1900S Hij woonde in Lisse. Het was aan de doorgaande weg van Lisse naar Hillegom, als ik het met goed herinner.

@egje wrote:@RISL wrote:@Bavel wrote:jip das deze GT/E replica komt uit Breda ligt een 2,4 in

GetAtta.jpg

Het kenteken komt me bekent voor. In 1980 toen ik in dienst zat, was er een korporaal die ook die manta te koop had, met volgens mij met dit kenteken. Die was ook groen en op gas, en had een wit interieur het was een 1900S Hij woonde in Lisse. Het was aan de doorgaande weg van Lisse naar Hillegom, als ik het met goed herinner.

bij rijders zijn heus wel gewenst maar op die foto was hij net gespoten moest nog wat afgebouwd worden

klopt idd voorheen was hij groen

DSC00487_zps1f6bf31e.jpg

@ Bavel, gisteravond weer die donkerblauwe A gespot op de Haagweg.

Ik heb 'm nog steeds niet kunnen vinden als hij geparkeerd staat.

Inmiddels staat er een wielrand (rechtsachter dacht ik) in de menie.

Gespot op de A12 bij de Afrit Hoograven, een witte B1 met 3delige kofferklepspoiler en Irmscherplaat tussen de lampjes :wub

Gr.

Pastra

@RISL wrote:@ Bavel, gisteravond weer die donkerblauwe A gespot op de Haagweg.

Ik heb 'm nog steeds niet kunnen vinden als hij geparkeerd staat.

Inmiddels staat er een wielrand (rechtsachter dacht ik) in de menie.

Hee RISL dat van de rechter wielrand kan kloppen zijn wiel randen zijn niet altebest idd

en ja met dit weer staat een manta natuurlijk graag binnen

een manta is net een vrouw, de meeste mensen laten hun vrouw niet graag buiten slapen :D

ff een plaatje bij het praatje

pricenhage_zps96bc236e.jpg

Terug
Naar boven