• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@Manta 24V wrote:@jeroenk wrote:Om 8.11 zojuist een rode manta gespot. Kwam over de brug dalfsen binnen en reed over de rondweg richting hessenweg. Kenteken heb ik gemist...

Dat was ik! ;-)

Onderweg naar de zaak, aan de Singel 33a

En vanmorgen alweer! ;) Lekker gewerkt ?

Edit: zit daar niet de ProMax?

@jeroenk wrote:@Manta 24V wrote:@jeroenk wrote:Om 8.11 zojuist een rode manta gespot. Kwam over de brug dalfsen binnen en reed over de rondweg richting hessenweg. Kenteken heb ik gemist...

Dat was ik! ;-)

Yep, daar zit ik bij in. Ik zal morgenvroeg eens opletten of ik je tegenkom.

@Martijntwello wrote:@RISL wrote:In Roosendaal, een blauwe B Manta.

Volgens mij dezelfde als die altijd bij Van Gansewinkel geparkeerd staat.

die spot ik ook wel eens.. staat ook wel eens een rode, kun je mooi zien staan vanaf de snelweg

Die rode heb ik nog nooit gezien. Zie wel iedere dag die blauwe bij Van Gansewinkel.

@Manta 24V wrote:@jeroenk wrote:@Manta 24V wrote:@jeroenk wrote:Om 8.11 zojuist een rode manta gespot. Kwam over de brug dalfsen binnen en reed over de rondweg richting hessenweg. Kenteken heb ik gemist...

Dat was ik! ;-)

Yep, daar zit ik bij in. Ik zal morgenvroeg eens opletten of ik je tegenkom.

Heb je vanmorgen niet gezien ;) Ik kwam er rond 8:15 langs. Morgen waarschijnlijk op de fiets. Ik zal mn hand wel opsteken als ik je zie ;)

vandaag rond 12:00 aan de Nieuwstraat te Gilze

deze rode B cc

DSC_04241_zps81b8e85e.jpg

DSC_04251_zpsf2c8c0f8.jpg

vrijdag op de twente route net voorbij het oude danspaleis een grijs/blauwe gsi exclusiv? rond half 8 smorgens (reed in mn blauwe kadett gsi 16v)

Net op de weg tussen passewaay en tiel een donkerblauwe (?) manta gespot. Nog een paar dagen en dan mag ik ook weer :agent :agent

@Martijntwello wrote:@RISL wrote:In Roosendaal, een blauwe B Manta.

Volgens mij dezelfde als die altijd bij Van Gansewinkel geparkeerd staat.

die spot ik ook wel eens.. staat ook wel eens een rode, kun je mooi zien staan vanaf de snelweg

dat klopt de eigenaar komt bij ons uit het dorp

Gisteren op de A59 richting Den bosch een gele A.

Is volgens mij een bekende op het forum.

1 dagje lente en gelijk het raampje los en een grote grijs op zn gezicht.

Hij was echt aan het genieten. :thumb :thumb :thumb

een grijze Manta A, reed mij tegemoet vanuit Nijverdal, richting Haarle. (of was het vanuit Haarle, richting Heeten/Holten?)...

was volgens mij ook met zwarte streep over de zijkant, net zoals Black-Magic dat heeft in het flipflop kleurtje (standaard op een type Manta A?)

ik reed undercover in een Fiat Ducato. wit met verhoogd dak.

was tussen 12 en half 1 trouwens...

@mantamafkees01 wrote:Heb je geen foto's van die blauwe? Heeft toch een beetje een uitbouwsetje?

Helaas geen Mantamafkees

pfoe of hij uitgebouwd is weet ik eigenlijk niet maar de rode en de blauwe zijn in iedergeval van dezelfde eigenaar

die rode heeft hij in iedergeval nieuw gekocht en mijn vader denkt dat er in de blauwe een Calibra blok ligt

Kevin

Terug
Naar boven