• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Deze Manta A stond bij Heikamp in Ruurlo. Heel net exemplaar met driespaaks SR stuur. Persoonlijk had ik er andere velgen onder gedaan, maar deze A Manta's blijven mooi :thumb

Foto-8IF7SLGA.jpg

@Ghanz wrote:vandaag weer MANTAstisch dagje...

@steenwijk: blauwe Manta B1 met zwart front en motorkap, redelijk nette staat.

@Dalfsen Manta B

@vriezeveen: (houd je vast :P)

* Groene Manta B - bekende in de club

* Oranje Manta B - bekende in de club, en in bovenstaande post reeds vermeld

* Groene Manta B cc - wederom hierboven reeds vermeld

* Rode Manta B - Cabrio

* Zwarte Manta B - im stalling

Collendoorn:

Oranje Manta B1

Lutten:

Grijze Manta B2 gsi en Manta A

De krim

... ach verrek.. mijn eigen speelgoed

:jerry

hey hans ben je bij Edwin geweest wand dat rijtje in vriezeveen zijn volgens mij die van Edwin toch

in nijkerk op de friesewijkstraat een witte b manta en een groene b ascona achter elkaar aan .beide leuk geluid en behoorlijk rap ,helaas waren de beide heren volgens mij niet bekent daar wand met hoge snelheid beide langs de flitspaal :jerry

@Manta 24V wrote:Vandaag Martijntwello gespot in Zwolle/Heino heel stuk meegereden. :thumbup

ja klopt. was ff bij de bigopel snelweg meeting geweest a28. duurde ff voordat ik door had dat er een bekende in een volvo naast me reed....

In plaats van de blauwe Manta bij Van Gansewinkel in Roosendaal stond er van de week (volgens mij afgelopen dinsdag) een rode B2. Gisteren en vandaag stond die blauwe Manta B2 er weer.

moest ie zeker heeeeel erg zoeken waar dat nu zijn kon :P haha

had het reeds begrepen dat hij hier geweest was.. onderweg wou ie mij nie zien nie.... ik nog kniperen met lichten van mijne nep-opel ( traffic)

zonet een rode a manta met bodykit 61-80-XH tussen mildam en heerenveen. Ik reed er een stukje achter in mijn rode A manta , eerst zat er een blauwe Ford tussen.

Regelmatig 's ochtends rond 8:00 in Roosendaal op de Roosendaalsebaan, een oranje B1 met zwarte rally-strepen en twee grote mistlampen voorop.

Terug
Naar boven