• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

@schnitzel wrote:
Foto-GF8NSEB7.jpg

Foto-H6QPXNJH.jpg

gespot bij van spanje in inge

v Spanje heeft wel vaker oude opel spul staan. niet voor de handel, dan wel voor de sloperij... mag er graag altijd ff neuzen

@egje wrote:Deze manta heb ik vanmorgen, gezien in doorn, hierbij een paar foto's.

mantadoorn4.png

mantadoorn1.png

mantadoorn2w.png

ik woon een paar dorpen verderop. die ascona daarachter heb ik er vaker gezien. nie al te knap ding. veel dutsen

Die staan bij dat kraakpand of niet zowel de ascona als de a manta heb ik het poorthuis zien staan bij de inrit naar het azc in Leersum

@stefansmilde wrote:Groen zwart en reed aan de andere kant van het kanaal :thumb

ja dat waren wij op terugweg van Utrechtse heuvelrit

had nog even langs willen gaan om de laatste aanwinst te bekijken, maar was blij dat ik thuis was (griep)

Terug
Naar boven