• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Afgelopen maandag onderweg om mr blue te halen ,kwam ik op de rotonde bij Joure een rode A tegen ...

Was zo rond 1300 uur ...

Helaas geen foto , t was nogal druk ,.,, :shock:

Vanmiddag omstreeks 14u voor het eerst sinds tijden weer eens een manta gespot!

Betreft een rode A, die thv Zeeland (NB) de Peelweg op draaide.

Ging allemaal redelijk snel dus kon geen kenteken zien, maar was toch weer even in m'n nopjes!

Je ziet ze dus nog wel op een koude winter zondag.. Heel sporadisch dan.. :thumbup

Vandaag in Houten:

12545788195_0ba81cd1eb_c.jpg

Vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens een B-manta gespot.

en niet 1, maar ook nog eens 2 stuks!!

De eerste haalde ik in op de a50 thv knooppunt ewijk/waalbrug en heeft achter me gereden tot op de a73 richting Venlo.was een spierwitte gt/e met dikke achterbumper op originele gsi wielen!

En tussen Nijmegen en Cuijk kwam me vanuit tegengestelde richting een busje met auto-ambulance tegemoet.

Daar stond een 400 (r?) Op die zo van de ralley af kwam leek het!

Ik zelf was met mijn vw bora op pad.

1622482_211627622371233_1724043511_o.jpg

1658711_211627645704564_1427494662_o.jpg

schijnt van iemand uit brabant te wezen.

de rest van het verhaal zou de eigenaar zelf wel weten, ga ik hier niet neer zetten ;)

ding staat in ieder geval wel met een reden daar buiten

zeker zonde.

ik hoop stiekem dat de eigenaar hier ook reageerd.

vond het een beetje een vreemd verhaal.

zoals ik het begreep hebben de mensen waar ie nu staat er een ander blok in gehangen.

stom toevallig sprak ik iemand die de auto ook kent en mij ook wist te vertellen wat wat voor blok er in lag, en ook de kleur van het kleppendeksel en zo kwam overeen.

hoop dat ik het verkeerd begrepen heb, als het wel zo is zoals ik het hoorde ben ik bang dat ie er nog wel ff staat.

binnenkort eens vragen als ie te koop is haha

Terug
Naar boven