• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

subygu8y.jpg

Zojuist gespot bij de lidl in echt

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ja klopt mantadevil dat is die manta staat nog wit op kenteken

heb me zwager zwart gespoten en 30.24v ingebauwt samen met mij nu staat hij er zoo bij zonde

maar is verdwaalt want hoort in brabant thuis

@x-tinction wrote:@peter86 wrote:
subygu8y.jpg

Dit was ik ook haha, wel toevallig binnen 3 dagen 2x gespot. Maar even correctie emte was het. Moest met men moeder boodschappen doen, omdat ik vrij had

Idd moest emte zijn

@x-tinction wrote:@Emiel-Manta wrote:

De eerste haalde ik in op de a50 thv knooppunt ewijk/waalbrug en heeft achter me gereden tot op de a73 richting Venlo.was een spierwitte gt/e met dikke achterbumper op originele gsi wielen!

Dit was ik hoogstwaarschijnlijk kwam van groningen af.

Oké, die op de foto was hem inderdaad :thumbup

Gaf nog een duimpje toen je me weer inhaalde op de A73, maar je keek kaars recht vooruit.

Ik reed zelf met een VW, dus dat zal ook wel niet 1,2,3 op zijn gevallen haha.

Nette B! ;)

Dat zou zo maar eens kunnen.

Heb destijds een wit, en een blauw b2 front verkocht aan 2 manta rijders.

Dan zal 1 daarvan wel naar jou zijn gegaan!

Nee, was een glans zwarte vw Bora. Maar ik begrijp dat de ogen op half 11 hangen naar zo'n lange rit.

Ik ken het :D

Afgelopen maandag rond 13:00 net langs de A59 bij een van de bedrijven bij de haven Sprang Capelle een donker grijze Manta met 3 delige achterklep spoiler.

Helaas geen fotootje kunnen nemen, valt ook niet mee met 120 km/uur. Stonden ook wat bomen en struiken langs de weg dus niet heel duidelijk kunnen waarnemen.

@x-tinction wrote:@peter86 wrote:
subygu8y.jpg

Dit was ik ook haha, wel toevallig binnen 3 dagen 2x gespot. Maar even correctie emte was het. Moest met men moeder boodschappen doen, omdat ik vrij had

Deze Manta spot ik elke dag, staat elke dag bij mij op de oprit, mag er tevens het onderhoud aan doen :D :D (is van mijn zoon)

Terug
Naar boven