• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESPOT

Ik zie hem ook erg vaak staan daar op die plek. Jaren geleden heb ik hem ook al eens op de foto gezet, maar het was weer eens tijd voor een nieuwe foto. Al blijft ie er erg netjes uit zien. ;)

Heb ooit nog eens zo'n ding verkocht voor een paar tientjes aan Sik hier op het forum.

Handel onder liefhebbers moet leuk blijven vind ik, neem aan dat ze ook niet gek veel meer op leveren?

Ben wel benieuwd wat Sik met de bumper gedaan heeft, en of de bumper nog leeft haha. Heb hem tot op heden niet meer voorbij zien komen op driftfoto's ed.

Gisteren in Noordwolde een prachtige blauw/groene b manta ,reed een vrouw in .Kon het niet goed zien omdat we beide in een scherpe krappe bocht elkaar te gemoed kwamen .

vanmorgen 2 manta's gespot de eerste in westerhaar een blauwe b gsi tb-..-.. en de tweede in vroomshoop een paarse b met rally look zat vol stickers nt-..-..

Oranje manta b 400? reed op de A2 ri Eindhoven paar kilometer voor DSM met een op staande spoiler op de klep wij reden aan de andere kant verder het Limburgse in... Tijd 12:30 uur

Zit ik hier net Car SOS op NGC te kijken, staat er een manta GTE project op de achtergrond king:

Betreft de aflevering met de MG uit '38.

Afgelopen zondag de YR-11-** gespot in Helenaveen.

Donkerblauwe B i200.

Ken het kenteken nog ergens van, maar kan me even niet meer heugen waarvan precies.. :hmmz

14081792916_7572781f52_c.jpg

Terug
Naar boven