• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Manta GESTOLEN !!

Bij Garage Averdonk vof. te Eibergen is tussen zaterdagmiddag 5 februari 15.30 uur en maandagmorgen 7 februari 8.00 uur deze witte Opel Manta 18S GT gestolen. Deze auto stond op een afgesloten terrein.

Kentekennummer RT-15-NT Chassisnr: WOL000058H6044859 Km.stand: 46658 km

Het vermoeden bestaat dat deze auto ergens in Nederland zal worden gebruikt in/bij een carnavalsoptocht naar aanleiding van een tv-serie waarin een groene Opel Manta meespeelt.

Het zou dan ook niet ondenkbaar zijn dat deze gestolen auto ook groen zal worden cq. is gemaakt.

Typische kenmerken van deze auto: kriksteunbalk linksvoor krom, sticker Fehac en Opel Club op de voorruit en een roestblaartje op de linker voorhoek v/d motorkap. In de kofferbak liggen nog de 2 originele koplampen en 2 spiraalveren.

Wij verzoeken dan ook iedereen die deze auto ná zaterdagmiddag 5 februari nog heeft gezien of is aangeboden, contact op te nemen met de politie: tel: 0900-8844 of met Garage Averdonk te Eibergen 05454-472029 ( info@averdonk.nl ).

250nvp0.jpg

xli5o4.jpg

28ti2dc.jpg

hmmm ik zou het wel weten als iemand me auto probeerd te jatten........

ik zou jaren van frustratie en ergenissen die zich opgebouwd hebben met de bouw van je eigen unieke opel op hem uitleven.

dan voelt hij ook de pijn die je zou hebben als hij daadwerkelijk je auto gejat zou hebben.

en daarna...............

nekschot!!!!

hmmm dat lucht op

hmmm ik zou het wel weten als iemand me auto probeerd te jatten........

ik zou jaren van frustratie en ergenissen die zich opgebouwd hebben met de bouw van je eigen unieke opel op hem uitleven.

dan voelt hij ook de pijn die je zou hebben als hij daadwerkelijk je auto gejat zou hebben.

en daarna...............

nekschot!!!!

hmmm dat lucht op

Terug
Naar boven